چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
تبعیض طایفی در بحرین

حوزه/ جمعیت الوفاق گفت: فقدان گفتگو و پذیرش دیگران و رواج فرهنگ حذف و طرد دیگران و محروم ساختن مردم از حقوق طبیعی انسانی آنها مانند حق زندگی، آموزش و پرورش و کار و فعالیت سیاسی و آزادی بیان موجب از بین رفتن فرهنگ محبت و همزیستی در جامعه شده است.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» جمعیت الوفاق بحرین با صدور بیانیه ای اعلام کرد: بحرین سالها است که از مشکل تبعیض طایفی و ظلم مذهبی رنج می برد و این مشکل در سیاست ها و اقدامات نظام مشاهده می شود و عامل بحران و عقب ماندگی کشور شده است.

در این بیانیه آمده: سرشت مردم بحرین بر اساس همزیستی و تعامل میان طوایف مختلف بنا شده و این مردم شایسته دولتی هستند که بتواند این روحیه همزیستی و مهربانی میان مردم را حفظ کند و سیاست های خود را بر اساس آن بنا کند و دست از تحریک طایفی بردارد.

الوفاق در ادامه تاکید کرد: زبان تفاهم و مهربانی و مساوات و آزادی همچنان شعار رهبران انقلابی بحرین و در راس آنها شیخ علی سلمان دبیرکل جمعیت الوفاق بحرین می باشد.

در بیانیه الوفاق آمده: فقدان گفتگو و پذیرش دیگران و رواج فرهنگ حذف و طرد دیگران و محروم ساختن مردم از حقوق طبیعی انسانی آنها مانند حق زندگی، آموزش و پرورش و کار و فعالیت سیاسی و آزادی بیان موجب از بین رفتن فرهنگ محبت و همزیستی در جامعه شده است.

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha