سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
شیخ عیسی قاسم

حوزه/ شیخ عیسی قاسم گفت: قدرت های استعماری وحدت ملت ها را هدف قرار می دهند و از هر وسیله ای برای رسیدن به این هدف خود استفاده می کنند و از طریق حکومت های دست نشانده خود مانع پیشرفت علمی ملت ها می شوند و کاری می کنند این ملت ها همیشه نیازمند و محتاج غرب باقی بمانند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» آیت الله شیخ عیسی قاسم رهبر شیعیان بحرین گفت: قدرت های استعماری همچنان از طریق حکومت های دست نشانده به سلطه خود بر کشورها ادامه می دهند تا ملت ها همواره تحت سلطه و بردگی آنها باقی بمانند و تلاش می کنند با استفاده از زور و قدرت جلوی پیشرفت و نهضت ملت ها را بگیرند.

وی افزود: قدرت های استعماری وحدت ملت ها را هدف قرار می دهند و از هر وسیله ای برای رسیدن به این هدف خود استفاده می کنند و از طریق حکومت های دست نشانده خود مانع پیشرفت علمی ملت ها می شوند و کاری می کنند این ملت ها همیشه نیازمند و محتاج غرب باقی بمانند.

رهبر شیعیان بحرین خاطر نشان کرد همین قدرت های استعماری تروریسم را در جهان اسلام و به نام اسلام تاسیس کردند و آن را به جان مسلمانان انداختند.

وی افزود: راستگویی در مبارزه با تروریسم نشانه هایی دارد که مهم ترین نشانه این است که غربی ها دین و کرامت و آزادی و حق مشارکت سیاسی ملت ها را به رسمیت بشناسند و دست از تفرق افکنی میان مسلمانان بردارند و زندان ها از انقلابیون آزادی خواه خالی شود و انحصار ثروت در طبقه حاکم از بین برود و دشمنان دست از مبارزه با دین و شعائر مردم بردارند.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha