جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
نشست همبستگی با رهبران زندانی بحرین

حوزه/ عضو جمعیت الوفاق بحرین گفت: مایه تعجب است کسانی که همواره جوانان انقلابی را به رعایت مسالمت دعوت کرده اند، اکنون توسط نظام آل خلیفه به تهمت تحریک به خشونت زندانی شده اند و شیخ علی سلمان و ابراهیم شریف و مجید میلاد و شیخ حسن عیسی در همین راستا زندانی شده اند و اینها نشان می دهد که رژیم به دنبال گفتگو نیست.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» شماری از شهروندان و شخصیت های علمی، سیاسی و حقوقی در نشست همبستگی با رهبران زندانی انقلاب بحرین شرکت کردند.

این نشست در مقر جمعیت الوفاق بحرین و برای همبستگی با سه نفر از رهبران زندانی انقلاب بحرین و درخواست آزادی فوری آنها برگزار شد و شرکت کنندگان در نشست تاکید کردند گفتگو تنها راه حل است و کسی نمی تواند به زور نظر خود را به دیگران تحمیل کند.

رضی الموسوی دبیرکل جمعیت وعد در سخنان خود در این نشست گفت: مسئولان بحرین، تعداد زیادی از بزرگان و رهبران انقلاب را زندانی کرده اند فقط به این خاطر که نظر خود را بیان کرده اند و شیخ علی سلمان، دبیرکل الوفاق، ابراهیم شریف دبیرکل سابق جمعیت وعد و مجید میلاد از سران الوفاق نمونه های این مظلومیت هستند.

وی تاکید کرد خروج از بحران سیاسی و قانونی کشور از راه گفتگوی جامع ملی امکان پذیر است نه راه حل امنیتی مورد نظر مسئولان نظام.

از سوی دیگر سید جمیل کاظم رئیس شورای جمعیت الوفاق گفت: بستن راه های گفتگو باعث افزایش تنش ها و بحران سیاسی و اقتصادی و اجتماعی کشور می شود و برای خروج سریع از این بحران لازم است هرچه زودتر رهبران انقلابیون و در راس آنها شیخ علی سلمان و ابراهیم شریف آزاد شوند تا زمینه گفتگو فراهم شود.

خلیل المرزوق معاون دبیرکل الوفاق نیز گفت: کسانی که می خواهند نظر خود را به ملت ها تحمیل کنند در نهایت شکست خواهند خورد و انقلابیون بحرین نیز از آغاز انقلاب خود در 2011 تا کنون به حفظ مسالمت و عدالت و شراکت و گفتگو پایبند بوده اند.

وی اظهار تعجب کرد، کسانی که همواره جوانان انقلابی را به رعایت مسالمت دعوت کرده اکنون توسط نظام آل خلیفه به تهمت تحریک به خشونت زندانی شده و شیخ علی سلمان و ابراهیم شریف و مجید میلاد و شیخ حسن عیسی در همین راستا زندانی شده اند و اینها نشان می دهد که رژیم به دنبال گفتگو نیست.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha