شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
دیدار اعضای دبیرخانه کنگره بین‌المللی اندیشه‌های قرآنی امام خامنه‌ ای

اعضای دبیرخانه کنگره بین‌المللی اندیشه‌های قرآنی امام خامنه‌ ای با مسئولان سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون کشور دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، اعضای دبیرخانه کنگره بین‌المللی اندیشه‌های قرآنی امام خامنه‌ ای (مدظله العالی) ضمن حضور در سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون کشور، با مسئولین این سازمان دیدار و گفتگو کردند.

در ابتدای جلسه حجت الاسلام محمد علی رضایی اصفهانی، دبیر علمی کنگره گزارشی از فعالیت های صورت گرفته ارائه داد.

وی خاطرنشان کرد که بیش از صد مرکز در حال همکاری با کنگره بین‌المللی اندیشه‌های قرآنی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) هستند و تاکنون ۸۵۰ چکیده و مقاله به دبیرخانه کنگره ارسال شده و ۶۰ نشست علمی و ۴۰ کارگاه مقاله نویسی نیز در راستای این اجلاسیه برگزار شده است.

در ادامه حجت الاسلام محمدی شاهرودی رئیس سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون کشور نیز خلاصه آماری از میزان مشارکت بسیج طلاب در برگزاری نشست ها، ارسال مقالات و کمک به برگزاری اجلاس نهایی ارائه کرد.

در این جلسه حجت الاسلام محمدرضا شاهی جانشین سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون کشور، حجت الاسلام عیسی مسترحمی معاون دبیر علمی کنگره، حجت الاسلام ناظمی استاد مجتمع قرآن و حدیث و همکار کنگره و حجت الاسلام یوسفی زارمی مسئول دبیرخانه کنگره نیز حضور داشتند.

دیدار اعضای دبیرخانه کنگره بین‌المللی اندیشه‌های قرآنی امام خامنه‌ ای (مدظله العالی) با مسئولان سازمان بسیج طلاب + عکس

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha