سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
شهدای اردیبهشت

حوزه / مدیر کل تبلیغات اسلامی همدان گفت: به منظور بزرگداشت مقام شهدا و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، به خصوص شهدای‌ اردیبهشت‌ماه، مراسمی در مساجد سراسر استان همدان، امشب برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام محمد هادی نظیری مدیر کل تبلیغات اسلامی استان همدان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای روزهای اخیر در نقاط مختلف کشور، اظهار داشت: به منظور بزرگداشت مقام شهدا و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، به خصوص شهدای‌ اردیبهشت‌ماه، مراسمی در مساجد سراسر استان همدان، امشب برگزار خواهد شد.

وی افزود: در این مراسم که به صورت همزمان در سراسر کشور در مساجد همراه با اقامه نماز مغرب و عشا برگزار می‌شود، ائمه جماعات در رابطه با شهید آیت الله سلیمانی، شهید شهرکی و شهید الداغی به ارائه سخنرانی خواهند پرداخت.

مدیر کل تبلیغات اسلامی همدان با بیان اینکه همزمان با سراسر کشور در استان همدان در بیش از ۱۰۰مسجد شهری و روستایی این مراسم برگزار خواهد شد، یادآور شد: بزرگداشت مقام شهدا امروز یکی از ضرورت‌ها در جامعه است و لذا متولیان باید در عرصه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در کشور اقدام به برنامه ریزی کنند.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha