یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
آیین تجلیل از استادان حوزه علمیه خواهران بوشهر

حوزه/ امام جمعه بوشهر از فعالیت مدارس معارف در استان بوشهر خبر داد و با بیان اینکه این استان در عرصه ایجاد مدارس معارف در کشور الگو است، تصریح کرد: در مدارس معارف اسلامی در کنار پرداختن به دروس مدرسه، برنامه‌های معارفی مورد توجه قرار می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام والمسلمین غلامعلی صفایی بوشهری پیش از ظهر امروز در آیین تجلیل از استادان حوزه علمیه خواهران بوشهر با تبریک هفته معلم و استاد و گرامیداشت یاد و خاطره شهید مرتضی مطهری نقش مهم در نظام آفرینش را مورد اشاره قرار داد و اظهار داشت: نخستین معلم عالم وجود خداوند متعال است.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با بیان اینکه معلمان و استادان کار خدایی انجام می‌دهند گفت: کار تعلیم، معلمی و استادی وصف خدایی دارد و معلمان و استادان حق بزرگی بر گردن شاگردان دارند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر با تأکید بر توجه به ارتقا سطحی علمی استادان افزود: طلاب حوزه علمیه و استادان باید در عرصه جهاد تبیین با حضور در مراکز آموزش عالی، مدارس، مساجد و مراکز فرهنگی در عرصه تبلیغ دین و رفع شبهات نقش آفرینی کنند.

وی از فعالیت مدارس معارف در استان بوشهر خبر داد و با بیان اینکه این استان در عرصه ایجاد مدارس معارف در کشور الگو است، تصریح کرد: در مدارس معارف اسلامی در کنار پرداختن به دروس مدرسه، برنامه‌های معارفی مورد توجه قرار می‌گیرد.

در این آیین از استادان حوزه علمیه خواهران بوشهر تجلیل شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha