دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
قوه

معاون اول قوه قضائیه با اشاره به اینکه ما در دستگاه قضا خادم مردم هستیم، تصریح کرد: رضایتمندی مردم از عناصر مهم ارزیابی دستگاه قضا محسوب می شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین محمد مصدق کهنموئی، معاون اول قوه قضائیه امروز در مراسم تکریم و معرفی رئیس کل دادگستری لرستان که در سالن اجتماعات جهاد کشاورزی برگزار شد با اشاره به اینکه مردم لرستان مردمی ولایی، غیرتمند و حافظ ارزش های اسلام و انقلاب هستند، گفت: تقدیم بیش از ۶ هزار شهید و حدود ۱۲۰ هزار ایثارگر لرستانی به اسلام و انقلاب گواه این ادعا است.

وی با اشاره به اینکه مردم استان لرستان همیشه پای کار نظام و انقلاب بوده و هستند، افزود: مردم این استان در صیانت از اهداف اسلام و نظام زحمات بسیاری را متحمل شدند.

معاون اول قوه قضائیه با اشاره به اینکه ما در دستگاه قضا خادم مردم هستیم، خاطرنشان کرد: رضایتمندی مردم از عناصر مهم ارزیابی دستگاه قضا محسوب می شود.

حجت الاسلام والمسلمین مصدق با اشاره به اینکه تاکنون برنامه های دادگستری ها ماموریت محور بود، گفت: امروز برنامه های هدف محور ابلاغ شده است، یعنی اینکه هدف قوه قضائیه رضایتمندی مردم و احقاق حق است.

وی با اشاره به اینکه رضایتمندی مردم از دستگاه قضا برای این نهاد اولویت دارد، افزود: اجرای عدالت و برخورد خوب با مرم از وظایف مهم دستگاه قضا است.

معاون اول قوه قضائیه در پایان با اشاره به اینکه مسئولان با همدلی مستمر در راستای رفع مشکلات مردم گام بردارند، خاطرنشان کرد: سیاست های کلی دستگاه قضا ابلاغ شده و متناسب با هر استان با جزئیات مدنظر ارائه خواهد شد.

در این مراسم، حجت الاسلام شهواری به عنوان رئیس کل دادگستری و رئیس شعبه اول دادگاه تجدید نظر استان لرستان معرفی و از تلاش های محمد رزم رئیس پیشین تقدیر شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha