یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۶ شوال ۱۴۴۵ | May 5, 2024
کد خبر: 1084717
۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۴
شهواری

رئیس کل دادگستری استان لرستان گفت: تکریم ارباب رجوع از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد،حجت الاسلام سعید شهواری، در مراسم معارفه رئیس کل دادگستری جدید لرستان که در سالن اجتماعات جهاد کشاورزی استان برگزار شد، با اشاره به اینکه رضایتمندی مردم از برنامه های مهم دستگاه قضا است، اظهار کرد: همه تلاش ما این است به مردم خدمت صادقانه و سریع ارائه دهیم.

رئیس کل جدید دادگستری لرستان با اشاره به اینکه برنامه های بنده در سمت رئیس کل دادگستری لرستان در دو بخش انجام خواهد شد، بیان کرد: یکی از برنامه های درونی دادگستری پیگیری اجرای طرح تحول و تعالی قوه قضائیه است که امید دارم همکاران در اجرای این برنامه ها تلاش کنند.

وی با اشاره به اینکه پیگیری ماموریت های قوه قضائیه خصوصا در زمینه احیای حقوق عامه و اقدام لازم برای پیگیری از وقوع جرم از دیگر برنامه های بنده در دادگستری لرستان است، اظهار کرد: تکریم ارباب رجوع از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

حجت الاسلام شهواری اتقان آراء، دادرسی الکترونیک و کاهش اطاله دادرسی را از عناصر تحقق طرح تحول و تعالی قوه قضائیه برشمرد و خاطرنشان کرد: این عناصر زمانی ارزشمند است که رضایت مردم را به همراه داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه درب اتاق رئیس کل دادگستری لرستان به روی همه باز است، گفت: هر کدام از همکاران هر لحظه با مشکلی مواجه شدند، بدون وقت قبلی می توانند به اتاق بنده مراجعه کنند.

رئیس کل دادگستری لرستان در پایا ن با اشاره به برنامه های بیرونی مجموعه دادگستری لرستان خاطرنشان کرد: برخورد با تبعیض، رانت و فساد بدون اغماض و تعارف در راستای اجرای عدالت و قانون، مبارزه جدی با شرارت و هر گونه ناامنی، مسائل مربوط به قاچاق سلاح و مواد مخدر، برخورد قانونی با جرائم خشن از جمله سرقت های مسلحانه و مقرون به آزار و تعرض به نوامیس مردم باید به صورت جدی و صریح در دستور کار قرار گیرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • محمد خزایی IR ۱۷:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۷
    1 0
    با درود امیدوارم با تغییرات و تحولات اخیر که با حضور ایشون بعنوان رئیس کل دادگستری ظرف همین مدت کم اتفاق افتاده و شنیدها و خبرها حکایت از برخورد قاطع و فراگیر در راستای ترقی عدالت اداری و رضایت مردم از دستگاه قضائی است نزد ایشون یک باور و هدف است و با اتخاذ تصمیمات اولیه تقریبا می‌توان حس کرد که صرفا بخاطر نمایش و کارهای عوام فریبانه نیست و انشالله خیر و رضایت مردم و نهایت کار آرزوی بهترینها توسط همین مردم برای مسئولان باشد