شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
منوچهر دهشیری مدیر مؤسسه دارالاکرام شعبه قم

حوزه/ مدیر مؤسسه خیریه دارالاکرام حضرت ابوالفضل(ع) شعبه قم از میزبانی بیش از ۲۸۰۰ خانواده نیازمند در مناطق کم برخوردار قم خبر داد.

منوچهر دهشیری مدیر مؤسسه دارالاکرام شعبه قم روز جمعه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه با اشاره به فعالیت های عام المنفعه و مؤاسات مؤمنانه این مؤسسه اظهارکرد: در ماه مبارک رمضان برنامه های متنوع فرهنگی، تربیتی، ترویجی و حمایتی داشته ایم که طبق سنوات گذشته جلسه تجلیل تعدادی ازهمیاران مددکاران وحامیان درماه مبارک رمضان را با حضور جمعی از مدیران استان در خانه معلم قم برگزار کردیم.

وی با اشاره به تقارن نوروز و ماه مبارک رمضان افزود: با توجه به تعطیلات نوروزی موسسه دارالاکرام قم با کمک همیاران و همکاران دلسوز درخدمت خانواده‌های عزیز در مناطق کم برخوردار شهر بودند بطوریکه از روز دوم ماه مبارک تا شب عید فطر خیّرعزیزی روزانه بین ۷۰ تا ۱۵۰ پرس افطاری تحویل مؤسسه می‌داد و ما در بین نیازمندان در مناطق مختلف شهر توزیع می‌کردیم.

دهشیری به میزبانی از خانواده های بی سرپرست و فرزندان آنان به مدت هشت شب از ماه رمضان اشاره کرد و ادامه داد: با کمک بانیان و خیرین ناشناس در طول ماه مبارک رمضان موفق به اطعام ۲۸۷۵ نفر شده ایم و تعداد ۲۶۰ بسته معیشتی را تقدیم خانواده‌های تحت پوشش دارالاکرام کرده ایم.

وی به برگزاری محفل های انگیزشی برای بالا بردن روحیه خانواده های تحت پوشش و نشاط آفرینی بین آنان اشاره کرد و گفت: ما در طول این ایام سعی کردیم از خود افراد موفق مؤسسه برای تبیین بیشتر فعالیت ها و رسالت موسسه استفاده کنیم به طوریکه امروز هستند فرزندانی که از دوران طفولیت تحت پوشش مؤسسه قرار گرفته بودند و امروز در معتبرترین دانشگاههای کشور مشغول فراگیری علم و دانش و کسب مهارت هستند و در شبهای ماه مبارک رمضان ضمن دعوت از آنان برای بیان خاطراتی از دوران مختلف تحصیلی تقدیر و تجلیل شد.

مدیر مؤسسه خیریه دارالاکرام شعبه قم به فعالیت های آموزشی و تربیتی این مؤسسه در ایام ماه مبارک و سال جدید اشاره کرد و افزود: درهمین مدت هر هفته ۱۱ کلاس کمک آموزشی زبان انگلیسی، ریاضی در پایه های مختلف با کمک همیاران آموزشی و همچنین آموزش عکاسی با حمایت اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی برگزار گردید.

وی اظهار کرد: برپایی نمایشگاه ارائه توانمندی های مادران تحت پوشش و همچنین فعال کردن هشت غرفه در بازارچه سراس چهارسوی قم توسط ستاد مردمی دیه استان از دیگر اقدامات مؤسسه در ماه مبارک رمضان بوده است.

یادآور می‌شود، بر اساس معیارها اعلام‌ شده از سوی انجمن علمی مطالعات صلح ایران، مؤسسه خیریه دارالاکرام، حامی آموزش بیش از ٧ هزار و ۵٠٠ دانش‌آموز با استعداد فاقد سرپرست موثر از سراسر کشور از سوی این نهاد، در میان ٦ خیریه برتر کشور جای گرفته است.

۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha