سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 14, 2024
کد خبر: 1084951
۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۵
اکران

حوزه / مسئول رسانه مجموعه فرهنگی رسالت از اکران اختصاصی فیلم غریب ویژه فعالان فرهنگی اصفهان به همراه خانواده‌ها با هدف ترویج ارزش‌های ماندگار دفاع مقدس و یاد شهدا خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اصفهان، حسین غلامی مسئول رسانه مجموعه فرهنگی رسالت، امشب در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: با توجه به شروع اکران فیلم سینمایی «غریب» به کارگردانی محمد حسین لطیفی که محصول سازمان هنری رسانه‌ای اوج می‌باشد و در آن مقطعی از زندگی شهید محمد بروجردی را روایت می‌کند، کانون فرهنگی هنری رسالت اقدام به اکران اختصاصی این فیلم کرد.

وی افزود: در این برنامه امروز بیش از ۲۰۰ نفر از فعالان فرهنگی شهر در سالن آمفی تئاتر کتابخانه مرکزی اصفهان گردهم جمع شدند و به تماشای این فیلم ارزشی پرداختند.

مسئول رسانه مجموعه فرهنگی رسالت، گفت: هدف از اکران این فیلم، زنده کردن ارزش‌های ماندگار دفاع مقدس و شهدا در بین مجموعه‌های فرهنگی و فعالین فرهنگی و از طرفی ایجاد ارتباط و هم‌بستگی در بین مراکز بود که به‌حمدالله تحقق یافت.

وی تصریح کرد: شرکت در برنامه‌های اکران و دیدن فیلم‌هایی از این قبیل، باعث ارتقاء محتوایی سینمای کشور و حمایت از تولیدکنندگان فیلم‌های ارزشی می‌شود.

غلامی یادآور شد: کانون فرهنگی هنری رسالت و مجموعه مسجد امام حسن مجتبی(ع) واقع در خیابان کاوه، خیابان ۱۵خرداد، اولین کانون فرهنگی ثبت شده در اصفهان است که از زمان دفاع مقدس دارای قرارگاه شهدا، رزمندگان و دغدغه‌مندان عرصه دین و فرهنگ بوده است و در حال حاظر نیز جزء مجموعه‌های ممتاز منطقه و شهر اصفهان است.

وی ادامه داد: مخاطبین این مجموعه را اکثرا جوانان و نوجوانانی تشکیل می‌دهند که با هدف ارتقاء فرهنگ و مذهب منطقه در حال فعالیت هستند.

اکران اختصاصی فیلم غریب ویژه فعالان فرهنگی اصفهان

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha