دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
مسابقه قرآن

حوزه /حجت‌الاسلام باقرزاده از ثبت نام چهل و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم از ۱۶ اردیبهشت تا ۱۵خرداد در هرمزگان خبر داد .

حجت‌الاسلام محمد باقرزاده رئیس اداره قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه هرمزگان، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه از هرمزگان، با اعلام این خبر اظهار کرد: ثبت نام چهل و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم از ۱۶ اردیبهشت تا ۱۵خرداد ماه سال جاری در هرمزگان برگزار می شود.

وی افزود: سری مسابقات قرآن کریم ویژه خواهران و برادران بالای ۱۸ سال است که با محوریت بقاع متبرکه و امامزادگان واجب التعظیم انجام خواهد شد.

رئیس اداره قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه هرمزگان با بیان اینکه این مسابقات در چهار بخش اجرا می شود، اعلام کرد : بخش نخست آوایی انفرادی است که شامل حفظ « ۵، ۱۰، ۲۰»جزء قرآن کریم و قرائت ترتیل، دعا خوانی، اذان و ابتهال می باشد.

حجت‌الاسلام باقر زاده در ادامه داد : از دیگر بخش‌ها، بخش گروهی (مدیحه سرایی و همخوانی قرآن کریم است و بخش معارف عمومی (ترجمه سوره سوره های یاسین و الرحمن) و در بخش معارف تخصصی (معارف قرآن کریم، نهج البلاغه و صحیفه سجادیه) است.

وی اظهار کرد: از عموم علاقمندان به قرآن کریم دعوت می‌شود جهت ثبت نام (آوایی، گروهی، معارف عمومی و معارف تخصصی) از تاریخ ۱۶ اردیبهشت لغایت ۱۵خرداد به درگاه www. quraniran. IR مراجعه نمایند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha