شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
هرمزگان

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد(ع) گفت: شهید مطهری سؤالات و شبهات متن جامعه را خوب درک می کرد و می‌فهمید و پاسخ می‌داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در هرمزگان، حجت الاسلام پولادی، مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد(ع) در نشستی که با اساتید و کارکنان مدارس علمیه خواهران استان که به صورت برخط و با عنوان برنامه «قرار» به مناسبت هفته معلم برگزار شد، ضمن گرامیداشت این مقام معلمان و هفته عقیدتی سیاسی با استناد به کلام امام خمینی(ره) درباره شهید مطهری" تمام آثار ایشان بلااستثناء قابل استفاده و روح انگیز است" بیان کرد: ویژگی‌ شهید مطهری در این است که تمام آثار این استاد فرزانه معمولا پاسخ به شبهات است.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد(ع) ادامه داد: ایشان با مردم زندگی می‌کرد، در بین مردم که بود سؤالات و شبهات متن جامعه را خوب درک می‌کرد، خوب می‌فهمید و خوب پاسخ می‌داد.

وی در پایان اظهار کرد: علم و قدرت تحلیل و پاسخگویی به سؤالات و شبهات از ویژگی‌هایی است که استاد مطهری آن را به نحو احسن دارا بودند. کسانی که می‌خواهند در مسیر این استاد عالی‌مقام حرکت کنند باید هم از نظر علمی و هم قدرت تحلیل رشد و پرورش یابند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha