شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
جایزه البرز

حوزه/ سرکار خانم طیبه حیاتی طلبه استعداد برتر، پژوهشگر و دانش آموخته سطح سه رشته‌ فقه و اصول جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها موفق به کسب جایزه البرز ۱۴۰۲ شد.

خانم خدیجه حسین زاده در گفت و گو با خبرگزاری حوزه، عنوان کرد: سرکار خانم طیبه حیاتی طلبه استعداد برتر، مدرس و پژوهشگر رشته تفسیر و علوم قرآن و فقه و اصول جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها برگزیده جایزه ملی البرز در سال ۱۴۰۲ شد که موفقیت این طلبه پژوهشگر را به وی و خانواده جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها تبریک می‌گوییم.

مدیر کل دانش آموختگان و استعدادهای برتر جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها تشریح کرد: جایزه البرز موسوم به نوبل ایرانی هر سال از سوی بنیاد فرهنگی البرز در راستای اعتلای فرهنگ علمی کشور و به منظور حمایت از فکر و اندیشه نخبگان با معرفی مراجع ذی‌صلاح و تشکیل کمیته علمی به تعدادی از نخبگان، پژوهندگان، دانشجویان، دانش‌آموزان و ممتازان حوزه علمیه تعلق می‌گیرد.

حسین زاده افزود: دانشمندان، مخترعان و نوباوگان با همکاری بنیاد ملی نخبگان؛ دانشجویان علوم پزشکی با همکاری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی؛ دانشجویان غیرپزشکی با همکاری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری؛ طلاب علوم دینی با همکاری معاونت امور نخبگان حوزه‌های علمیه کشور؛ دانش‌آموزان با همکاری وزارت آموزش و پرورش به این رویداد معرفی می‌شوند.

وی یادآور شد: این جوایز طی مراسمی به همراه تجلیل از مقام والای چهره ماندگار، واقف زنده یاد حسینعلی البرز به برگزیدگان اعطاء می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha