شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
دکتر کارآموزیان، مسئول سازمان بسیج رسانه کشور

حوزه/ مسئول سازمان بسیج رسانه کشور گفت: انعکاس رشادت‌های رزمندگان و جوانان برومند ایران به ویژه در دوران دفاع مقدس از رسالت‌های اهالی رسانه است که باید به بهترین شیوه انجام شود.

مرتضی کارآموزیان، مسئول سازمان بسیج رسانه کشور در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در کرمانشاه، با گرامیداشت سالروز عملیات ظفرمند «بازی دراز» و تقدیر از برگزاری مراسم با شکوه پیاده روی ۳۵ هزار نفری به ارتفاعات «بازی دراز»، گفت: جهاد روایتگری از وظایف اهالی رسانه است.

وی افزود: صدها خبرنگار از استان‌های مختلف تهران، کرمانشاه، قزوین، زنجان و... توسط سازمان بسیج رسانه، به اردوی «راهیان نور غرب»، اعزام و در این مراسم حاضر تا به انجام رسالت خود اقدام کنند.

مسئول سازمان رسانه کشور با اشاره به رسالت روایتگری صحیح و مستند، گفت: انتشار وانعکاس رشادت های رزمندگان و جوانان برومند ایران به ویژه در دوران دفاع مقدس از رسالت های اهالی رسانه است که باید به بهترین شیوه انجام شود.

کارآموزیان، جهاد روایتگری صحیح را برای انتقال ارزش‌ها و روش های انقلاب اسلامی به نسل جوان از ضروریات جامعه امروز ما دانست و اظهار کرد: جامعه آگاه می تواند نسبت به هجمه تبلیغاتی و شیطنت رسانه ای مقاوم و فعال باشد.

وی افزود: بزرگداشت سالگرد «عملیات بازی دراز» همه ساله در هفته دوم اردیبهشت برگزار می شود و امسال نیز ۱۴ و ۱۵ اردیبهشت در مناطق عملیاتی شهرستان سرپل ذهاب با شکوه خاصی و با حضور دلدادگان فرهنگ جهاد و شهادت از تمامی نقاط کشور برگزار شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha