یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۶ شوال ۱۴۴۵ | May 5, 2024
«مدهامّتان»

حوزه/ مدیر ستاد کانون فرهنگی و هنری مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد از ثبت‌نام شانزدهمین دوره مسابقات قرآن کریم «مدهامّتان» تا پایان اردیبهشت خبر داد.

کریم لایقی اصل مدیر ستاد کانون فرهنگی و هنری مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در یاسوج از برگزاری شانزدهمین دوره مسابقات قرآنی «مدهامّتان» به همت این ستاد خبر داد و گفت: از جمله اهداف برگزاری این مسابقات قرانی می توان به ترویج معارف قرآنی در جامعه، توجه به مساجد به عنوان پایگاه اصلی فعالیتهای قرآنی، تحکیم پیوند مسجد، قرآن و مردم و کشف استعدادهای قرآنی نام برد که از برنامه‌های شاخص در رواق نور است.

مدیر ستاد کانون فرهنگی و هنری مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد خاطر نشان کرد: علاقه‌مندان به این مسابقات فرهنگی قرآنی می‌توانند از یکم تا ۳۰ اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۲ نسبت به ثبت‌نام و ارسال آثار خود به سامانه بچه‌های مسجد به نشانی bachehayemasjed.ir مراجعه کنند.

وی افزود : شانزدهمین دوره از مسابقات قرآنی «مدهامّتان» در بخش «ویژه اعضا» در رشته‌های قرائت تحقیق، قرائت تقلیدی، مفاهیم، اذان، قرائت ترتیل، حفظ کل، حفظ جزء ۳۰، مکبّری، قرائت نماز، استعدادیابی، معارف اهل‌بیت(علیم‌السلام) و در بخش «ویژه کانونی» در رشته‌های طرح مسجد پایگاه قرآنی، طرح تلاوت نور، تولیدات هنری در رده های سنی مختلف که به صورت خودکار توسط سامانه تشخیص داده می شود برگزار می‌ گردد.

لایقی اصل بیان کرد: برگزاری این مسابقات در رونق‌ بخشی و تقویت فعالیت‌های قرآنی مساجد نقش‌آفرین است که امیدواریم امسال نیز همچون دوره‌های قبل با استقبال گسترده اعضاء همراه باشد.

گفتنی است اختتامیه شانزدهمین دوره از مسابقات قرآنی «مدهامّتان» در خرداد ماه برگزار خواهد شد .

پایان پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha