یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۶ شوال ۱۴۴۵ | May 5, 2024
کد خبر: 1085031
۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۵
اراک

حوزه/ به همت مدرسه علمیه فاطمة الزهرا (س) اراک نشست علمی – پژوهشی با عنوان «رابطه حجاب با بلاگر بودن» در سالن اجتماعات این مدرسه برگزار شد .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اراک، پیش از ظهر امروز نشست علمی – پژوهشی با عنوان « رابطه حجاب با بلاگر بودن (بلاگر های اسلامی)» با حضور خانم کرمی استاد حوزه علمیه خواهران استان مرکزی در مدرسه علمیه فاطمة الزهرا (س) اراک برگزار گردید.

خانم کرمی ضمن تعریفی از عفاف و حجاب بیان کرد: با توجه به اینکه ما در عصر ارتباطات و فن آوری هستیم، حرف اول را در هر زمینه ای تبلیغات می زند .

وی تصریح کرد: ابزار تبلیغاتی و رسانه ای و تحولات فعلی باعث تغییر سبک زندگی امروزی شده است از جمله فضای مجازی که با توجه به فرامکان و فرا زمان بودن بیشترین تأثیر را در تغییر هویت اجتماعی و دینی افراد جامعه می گذارد.

استاد حوزه علمیه خواهران استان مرکزی خاطر نشان کرد : قدرت ابزار سازی به راحتی نگرش و ذهنیت و باور های ما را تغییر می دهد. صنعت مدلینگ نیز از همین ابعاد تبلیغاتی است که باعث تغییر هویت زن مسلمان امروزی شده است .

کرمی در پایان اظهار کرد: وقتی با مدلینگ زنان مواجه می شویم طبق آیات قرآن این امر آثار منفی چون تبرج، تکبر، فخر، لباس شهرت و تغییر ذائقه را به دنبال دارد که از نظر فقه و از نظر شرع و اخلاق امری نکوهیده است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha