دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
دیدار جمعی از اساتیدسطوح عالی حوزه با آیت الله شب زنده دار

حوزه/ جمعی از اساتید دروس خارج و سطوح عالی حوزه علمیه قم با آیت الله مهدی شب زنده‌دار رئیس هیئت امنا مؤسسه عالی فقه و علوم اسلامی و عضو فقهای شورای نگهبان، دیدار کردند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، جمعی از اساتید دروس خارج و سطوح عالی حوزۀ علمیۀ قم با آیت الله مهدی شب زنده‌دار رئیس هیئت امنای موسسه عالی فقه و علوم اسلامی و عضو فقهای شورای نگهبان، دیدار کردند.

بر اساس این گزارش: آیت الله شب زنده‌دار در ابتدای این دیدار در سخنانی بر لزوم پرهیز از مشتبهات و داشتن اخلاص در کارها توصیه کرده و خاطره‌ای در مورد اخلاص مقام معظم رهبری در کارها بیان کرد.

ضرورت تحول در برخی از شیوه‌ها و متون درسی با تأکید بر حفظ سنت‌های اصیل و ریشه‌دار ماننده مباحثه، تقریر نویسی و تدریس و تدرس؛ بنیان‌گذاری مؤسّسه عالی فقه و علوم اسلامی توسط مقام معظم رهبری بر اساس تقوا و اخلاص ( لمسجد اسس علی التقوا ...) تا نقش جهت‎دهی به طلاب در مقطع خارج و مقاطع تحصیلی و پژوهشی پس از آن را بر عهده بگیرد، برخی از موضوعات مورد اشاره عضو شورای عالی حوزه های علمیه بود.

پذیرش دعوت مؤسسه جهت همکاری؛ هدایت طلاب متعهد و فاضل به موسسه؛ تبیین اهداف و برنامه‌های مؤسسه به منظور انگیزه بخشی بیشتر به طلاب از خواسته های رئیس هیئت امنای مؤسسه عالی فقه و علوم اسلامی از اساتید بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • IR ۱۷:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۷
    0 0
    نمنه تصاویر