دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
دیدار سید محسن محمودی با سردار حسن زاده

حوزه/ رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تهران، برگزاری مراسم دینی و انقلابی را در مناطق و محلات تهران بسیار ضروری دانست و اظهار امیدواری کرد با همکاری سپاه، مساجد، شهرداری و سایر دستگاه‌ ها و تشکل‌ها اقدامات تاثیرگذاری در این رابطه انجام شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، حجت الاسلام و المسلمین سید محسن محمودی امروز در دیدار با سردار حسن زاده فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) از همکاری ها و تلاش‌ های سپاه تهران در برگزاری مراسم دینی ، ملی و انقلابی تقدیر گردید.

در این دیدار که حجت‌الاسلام همتی، معاون پژوهشی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی نیز حضور داشت، حجت الاسلام و المسلمین محمودی از حضور و برنامه ریزی سپاه تهران در برگزاری مراسم ملی و انقلابی تهران تقدیر کرد.

ویل افزود: به لطف الهی و همت همه دستگاه‌ ها خاصه سپاه و بسیج تهران ۲۲ بهمن تماشایی، ۱۳ آبان و روز قدس تاریخی رقم خورد که باید خداوند را شاکر بود و از مردم فهیم و انقلابی تقدیر کرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تهران برگزاری مراسم دینی و انقلابی را در مناطق و محلات تهران بسیار ضروری دانست و اظهار امیدواری کرد با همکاری سپاه، مساجد، شهرداری و سایر دستگاه‌ها و تشکل‌ها اقدامات تاثیرگذاری در این رابطه صورت گیرد.

سردار حسن زاده، فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ نیز با تقدیر از شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بر ضرورت فعال شدن محلات و مناطق تهران در تمامی زمینه های فرهنگی و اجتماعی و برگزاری مراسم ملی و انقلابی تاکید کرد.

وی افزود: باید مردم در محلات تهران با نقش آفرینی مستقیم ضمن اهتمام به رفع مشکلات محلات و انعکاس آنها به مسئولان امر در جهت ساماندهی محلات و مناطق تلاش جدی داشته باشند.

برگزاری مراسم دینی و انقلابی در مناطق و محلات تهران

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha