دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
تقدیر حوزه علمیه آذربایجان غربی از رسانه ملی

مدیر حوزه علمیه آذربایجان غربی گفت: بی شک امروز صدا و سیما در نقطه مرکزی نهضت روشنگری افکار عمومی قرار دارد و توانسته نقش اول را در فضای فرهنگی جامعه و الگوی رفتاری مردم ایفا می‌کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ارومیه، حجت الاسلام والمسلمین صفدر محمدی مدیر حوزه علمیه آذربایجان غربی در دیدار با مهندس مجرد، مدیر کل صدا وسیمای مرکز استان گفت: بی شک امروز، صدا و سیما در نقطه مرکزی نهضت روشنگری افکار عمومی قرار دارد و توانسته است نقش اول را در فضای فرهنگی جامعه و الگوی رفتاری مردم ایفا می‌کند.

وی ادامه داد: رسانه ملی هرکجا امتدادبخش فعالیت هر دستگاهی بوده، توانایی آن دستگاه را برای حل مسئله مضاعف کرده است.

مدیر حوزه علمیه آذربایجان غربی ضمن تقدیر از حمایت های صدا وسیما در پوشش اخبار حوزوی استان و گسترش تولیدات فرهنگی، مذهبی تصریح کرد: امروز بهره گیری از هنر متعالی و ابزارهای رسانه ای برای به تصویر کشیدن تلاش ها و مجاهدت های مروجان فرهنگ حیات بخش قرآن کریم و سیره اهل بیت علیهم السلام و همچنین ترویج جذب طلاب برای سال تحصیلی از ضروریات بوده و الحمدالله صداو سیمای مرکز آذربایجان غربی به خوبی توانسته است به این مدال پر افتخار دست یابد و گوشه ای از تلاش های مخلصانه مبلغان دینی را در قالبی هنری و رسانه ای به تصویر کشد.

وی ادامه داد: بحمدالله با عنایت ویژه حضرتعالی شاهد حضور پررنگ موضوعات برنامه های مختلف این شبکه در مورد حوزه های علمیه بودیم.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی در پایان گفت: در حال حاضر در برهه ای زندگی می کنم که جنگ روایت هاست و جریان تحریف با تمام قوا به همه ‌چیز حمله می کند و در این نبرد ناجوانمردانه، صدا و سیما در خط مقدم قرار دارد و می تواند جلوی تحریف های رسانه ای را گرفته و مانع از عوض شدن جای شهید و جلاد شود.

مجرد، مدیر کل صدا و سیمای آذربایجان غربی نیز در ادامه ضمن تقدیر از مدیریت حوزه استان از آمادگی کامل صدا و سیمای استان برای بازتاب اخبار حوزه و روحانیت خبر داد و افزود: صدا و سیمای مرکز آذربایجان غربی با کمال افتخار بر خود می بالد که مروج فرهنگ قرآنی باشد و در این راستا از تمامی ظرفیت های مرکز استفاده خواهد کرد.

صدا و سیما در نقطه مرکزی روشنگری افکار عمومی قرار دارد

وی با اشاره به ایام پذیرش حوزه های علمیه نیز ادامه داد: این مرکز آمادگی دارد تا تولیدات محتوایی استانی و همچنین شهرستانی را منتشر نماید .

مدیرکل صدا وسیمای آذربایجان غربی در پایان ضمن اشاره به رشد رسانه ای مدیریت حوزه علمیه افزود: در سال اخیر مدیریت حوزه علمیه آذربایجان غربی رشد خوبی در رسانه داشت و نیاز است که شبکه وسیع رسانه ای در مدارس علمیه ایجاد شود.

صدا و سیما در نقطه مرکزی روشنگری افکار عمومی قرار دارد

صدا و سیما در نقطه مرکزی روشنگری افکار عمومی قرار دارد

صدا و سیما در نقطه مرکزی روشنگری افکار عمومی قرار دارد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha