دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجة الإسلام والمسلمين حسن مولائي المشرف العام لوكالة أنباء الحوزة

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین مولایی گفت: نشر حوزه با ۲۰۰ عنوان کتاب علمی اختصاصی، پذیرای علاقه‌مندان دین و دانش در سی‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران است.

حجت الاسلام والمسلمین حسن مولایی در گفت و گو با خبرگزاری حوزه با اشاره به برپایی نمایشگاه بین المللی کتاب تهران گفت: در سی‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران که با شعار «آینده خواندنی‌ست» از ۲۰ تا ۳۰ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۲ در مصلای امام خمینی‌(ره) و همزمان به‌صورت مجازی در ketab.ir برگزار می‌شود، مؤسسه انتشارات حوزه‌های علمیه با حدود ۲۰۰ عنوان کتاب اختصاصی در موضوعات متنوع دینی، علمی، درسی، اخلاقی، فرهنگی، اجتماعی و... پذیرای بازدیدکنندگان عزیز است.

مدیرعامل مؤسسه انتشارات حوزه‌های علمیه افزود: موسوعه ۴۶ جلدی آثار عالم محقق، آیت الله سید محمدمهدی موسوی الخرسان؛ کتب فقه معاصر ( از جمله «فقه رمزارزها»، «فقه پول»، «فقه پزشکی»، «فقه بورس و اوراق بهادار»، «فقه حقوق و اعتبارات مالی») و اثر ارزشمند و منحصربه‌فرد «فرهنگ‌نامه شهدای روحانی» (حاوی اطلاعات مرتبط با حدود چهار هزار شهید سرافراز روحانیت همراه با چهل هزار ریزداده با رویکرد تصویری، توصیفی و استنادی) از جمله آثار عرضه شده در غرفه موسسه نشر حوزه در این میعادگاه مشتاقان علم و فضیلت است که با تخفیف ویژه به دوست‌داران کتاب و کتاب‌خوانی تقدیم می‌گردد.

وی بیان کرد: مؤسسه انتشارات حوزه‌های علمیه در راستای تسهیل خرید کتاب برای بازدیدکنندگان نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، کتب نشر حوزه را علاوه‌ بر تخفیف بن کتاب وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، با ۲۵ درصد تخفیف ویژه به علاقه‌مندان عرضه کرده است.

حجت الاسلام والمسلمین حسن مولایی خاطرنشان کرد: هم‌چنین طلاب و فضلای حوزه می‌توانند کتب مورد علاقه و نیاز خود را با ۵۰ درصد تخفیف از غرفه مؤسسه نشر حوزه تهیه نمایند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha