دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
ارومیه

حوزه/ حجت الاسلام میرزایی گفت: ۱۰۰عنوان برنامه فرهنگی به مناسبت حماسه سوم خرداد توسط بنیاد شهید استان آذربایجان غربی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ارومیه، حجت الاسلام داوود میرزایی در اولین نشست کمیته ایثارگران که با حضور دستگاه های اجرایی آذربایجان‌غربی در سالن جلسات بنیاد شهید استان برگزار شد، اظهار داشت: در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری در تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی، دوران دفاع مقدس و واقعه بزرگ فتح خرمشهر برنامه‌های متنوعی را با مشارکت تمام گروه‌ها و به‌منظور تبیین این حماسه بزرگ، در خرداد ماه در ۱۷ شهرستان استان آذربایجان غربی برگزار خواهیم کرد.

وی با اشاره به اهمیت عملیات بیت‌المقدس در تاریخ انقلاب اسلامی و دفاع مقدس که منجر به آزادی بخش عظیمی از خاک کشورمان به خصوص شهر خرمشهر شد، افزود: در این عملیات ۱۰۹ رزمنده آذربایجان غربی به فیض شهادت نائل آمدند.

مدیرکل بنیاد شهید آذربایجان‌غربی با اشاره به لزوم برنامه‌ریزی و اجرای ویژه برنامه‌های متناسب با این روز، بر اجرای طرح سپاس با خانواده معظم شهدا و جانبازان عملیات بیت‌المقدس، تجلیل و تکریم جانبازان و منصوبین شهدا در ادارات و بهره‌مندی از فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی در معرفی این روز و عملیات بیت‌المقدس تاکید کرد.

وی تصریح کرد: برگزاری کنگره ملی شهدا همزمان با سراسر کشور با حضور کلیه دستگاه های اجرایی، نظامی و انتظامی، همایش نیروهای مسلح با حضور خانواده های شهدا و ایثارگران، مراسم میهمانی لاله ها، تجلیل از یادگاران فتح خرمشهر، خانواده معظم شهدا، جانبازان و آزادگان، تجلیل از خانواده معظم و شهدا، نامگذاری اماکن و پروژه هایی که در این ایام افتتاح می شود، دیدار دستگاه ها با هماهنگی بنیاد استان با خانواده شهدا و ایثارگران، تولید محتوا کلیپ کوتاه، مستند، موشن گرافیک و ... از دیگر برنامه هایی است که در سوم خرداد در آذربایجان‌غربی اجرا خواهد شد.

حجت الاسلام میرزایی ادامه داد: تبلیغات محیطی در میادین و معابر سطح شهر، همکاری با صدا و سیما در خصوص معرفی شهدا و ... برای تأمین برنامه‌های مناسبتی، برگزاری برنامه‌های مناسبتی در حسینیه‌های شهدا و مسابقات فرهنگی و ورزشی، از دیگر برنامه‌های مصوب توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران استان آذربایجان غربی است که در سالروز فتح خرمشهر برگزار می شود.

وی در پایان از برگزاری ۱۰۰ برنامه فرهنگی مرتبط با چهلمین و چهارمین سالگرد حماسه سوم خرداد توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان غربی خبر داد.

انتهای خبر.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha