شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
تصاویر / ستاد علوم انسانی اسلامی حوزه علمیه

حوزه/ رئیس شورای تخصصی حوزوی شورای عالی انقلاب فرهنگی با اشاره به اینکه داشتن یک نگاه کلی برای مسیر تحول علوم انسانی اسلامی لازم است، عنوان کرد: نباید در این مسیر بروکراسی‌ای ایجاد شود که ظرفیت‌های فعال طی آن حذف شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین حمید پارسانیا امشب در دومین جلسه ستاد راهبری علوم انسانی اسلامی که با حضور آیت الله علیرضا اعرافی در دفتر مدیر حوزه‌های علمیه در قم برگزار شد، اظهار کرد: شورای تحول در ابتدا باید به دنبال ساماندهی اقدامات انجام شده در عرصه تحول علوم انسانی اسلامی باشد.

وی با بیان اینکه باید حوزه و آموزش عالی به یک مدیریت مشترک در این عرصه برسند، مطرح کرد: باید فرصتی برای مجموعه‌های فعال در این عرصه ایجاد شود تا شاهد انسجام هرچه بیش‌تر این نهادها باشیم.

رئیس شورای تخصصی حوزوی شورای عالی انقلاب فرهنگی با اشاره به اینکه داشتن یک نگاه کلی برای مسیر تحول علوم انسانی اسلامی لازم است، عنوان کرد: نباید در این مسیر بروکراسی‌ای ایجاد شود که ظرفیت‌های فعال طی آن حذف شوند.

وی با بیان اینکه باید عملکرد حوزه در دانشگاه مورد بررسی قرار بگیرد، خاطرنشان کرد: اگر این عملکرد مفید باشد یک ظرفیت ایجاد خواهد شد ولی اگر به درستی پیش نرود به تهدید تبدیل خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha