یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 12, 2024
مدرسه فاطمه الزهرا کنگان

موسوی نقش تربیتی معلم در بین دانش آموزان را نقشی اساسی خواند و گفت: هر اندازه معلم به امر تربیت و پرورش دانش آموز اهتمام ورزد آثار آن در جامعه نمایان تر خواهد بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، سیده زهرا موسوی مدیر مدرسه علمیه فاطمه الزهرا سلام الله علیها کنگان به همراه معاونین مدرسه به مناسبت گرامیداشت هفته مقام معلم با مدیر آموزش و پرورش شهرستان کنگان دیدار و گفت‌وگو کرد.

مدیر مدرسه علمیه فاطمة الزهرا سلام الله علیها کنگان در این دیدار ضمن تبریک هفته مقام معلم از زحمات مدیر آموزش و پرروش شهرستان در پیشبرد اهداف و پیگیری امور پرورشی به ویژه برگزاری کارگاه‌ ها و اجرای طرح حجاب برتر در مدارس‌ شهرستان تقدیر و تشکر کرد.

موسوی، نقش تربیتی معلم در بین دانش آموزان را نقشی اساسی خواند و گفت: نقش معلم در تربیت افراد بسیار موثر و اساسی است و هر اندازه یک معلم به امر تربیت و پرورش دانش آموزان اهتمام ورزد اثرات آن در جامعه نمایان تر خواهد بود.

وی در ادامه به مقام و جایگاه رفیع معلم در جامعه اشاره کرد و افزود: جایگاه معلم در جامعه آنچنان است که بسیاری افراد با گذشت سالیان زیاد و حتی با وجود داشتن مسئولیت های بالا، ولی در مقابل معلم های خود سر تعظیم فرود آورده و احترام ویژه ای برای آنها قائل می شوند و این نشان از نقش موثر معلم در تربیت صحیح افراد است.

مدیر مدرسه علمیه فاطمة الزهرا سلام الله علیها کنگان در پایان با اشاره به حمایت های مدیر آموزش و پرورش از طلاب و مبلغین فعال طرح امین مدارس گفت: مدرسه علمیه خواهران کنگان آماده همکاری با مدارس‌ در راستای ترویج فرهنگ و تربیت دینی دانش آموزان می‌باشد.

نقش معلم در تربیت افراد بسیار موثر و اساسی است

نقش معلم در تربیت افراد بسیار موثر و اساسی است

نقش معلم در تربیت افراد بسیار موثر و اساسی است

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha