جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۴ شوال ۱۴۴۵ | May 3, 2024
تصاویر/ سفر دادستان کل کشور به منطقه آزاد ماکو

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین منتظری گفت: اعتقاد ما بر این است همه دستگاه‌های قضایی و اجرایی باید دست به دست هم دهند و این مشکلات اقتصادی کشور حل شود و معیشت مردم در جهت سهولت و آسانی قرار گیرد و علیرغم تلاشها و برنامه‌های دشمن، نگذاریم دشمن به اهداف خود که ایجاد مشکلات اقتصادی است برسد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ارومیه، حجت الاسلام والمسلمین محمد جعفر منتظری امروز در حاشیه بازدید از دو واحد تولیدی شرکت پوشاک گستر برسام و شرکت بتا دندان ماکو در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: برخی از مشکلات واحدهای تولیدی، حقوقی و قضایی و برخی از این موانع، محدودیت هایی در اعطای تسهیلات بانکی و عده ای نیز به دستگاه های اجرایی مربوط است که باید به زودی برطرف شود.

وی ادامه داد: کمکی که دستگاه قضایی به تولید می تواند بکند بیشتر مربوط به رفع موانع حقوقی و قضایی است و دستگاه قضا، مشکلات حقوقی مجموع های تولیدی را تا جایی که خلاف صریح قانون نباشد، می تواند حل و فصل کند.

دادستان کل کشور افزود: یکسری از مشکلات واحدهای تولیدی مربوط به تسهیلات بانکی است که عموما یا تسهیلات دریافت کرده اند و نتوانسته اند اقساط آن را پرداخت کنند و یا نیازمند تسهیلات برای را اندازی مجموعه هستند که قوه قضائیه ظرفیت هایی در این زمینه دارد که می تواند به اعتبار عضویت در شورای پول و اعتبار در این زمینه نیز کمک کند.

حجت‌الاسلام والمسلمین منتظری گفت: پاره ای از مشکلات هم مربوط به دستگاه های اجرایی است و ما به اعتبار عضویت در ستاد اعطای تسهیلات و نیز وجود ستاد مقابله با مشکلات واحدهای تولیدی در قوه قضائیه، تلاش خواهیم کرد که با دستگاههای اجرایی تعامل کنیم و در آنجا هم هر کمکی که از دستگاه قضایی خصوصاً دادستان کل و دادستان های سراسر کشور بر می آید دریغ نخواهیم داشت.

وی در پایان تأکید کرد: اعتقاد ما بر این است همه دستگاه‌های قضایی و اجرایی باید دست به دست هم دهند و مشکلات اقتصادی کشور حل شود و معیشت مردم در جهت سهولت و آسانی قرار گیرد و علیرغم تلاشها و برنامه‌های دشمن، نگذاریم دشمن به اهداف خود که ایجاد مشکلات اقتصادی است برسد.

انتهای خبر./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha