چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۷ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 15, 2024
حجت الاسلام والمسلمین هاشمی

حوزه/ دبیر شورای سیاستگذاری حوزه های علمیه خواهران گفت: تشکیل شبکه کارشناسی ملی در حوزه های علمیه خواهران یکی از ضروریات است تا بر مبنای آن ضمن رفع نقائص و مشکلات مسائل و مصوبات، ارتقا و کیفیت بخشی به مصوبات نیز صورت پذیرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام رسول حسین هاشمی در سومین روز اجلاس مدیران استانی حوزه های علمیه خواهران که در سالن شهید سلیمانی ستاد مرکز در قم برگزار شد، به تشریح برنامه ۵ ساله حوزه های علمیه خواهران پرداخت و اظهار داشت: این برنامه میثاق شورای سیاستگذاری با مرکز مدیریت، مدیریت های استانی و مدارس علمیه خواهران است.

وی با تأکید بر اجرای دقیق برنامه ۵ ساله در زمان مشخص شده و طبق برش های یکساله، افزود: تحقق این برنامه و رسیدن به نتیجه و نقطه مطلوب، تلاش و هم افزایی همه مدیران، معاونان و کادر ستاد مرکز، مدیریت های استای و مدارس علمیه را می طلبد.

دبیر شورای سیاستگذاری حوزه های علمیه خواهران کشور ادامه داد: اجرای برنامه ۵ ساله براساس شاخص های طراحی شده، در هر سال مشخص است و مدیران با برنامه ریزی، این برنامه را به صورت معین در هرسال به پیش ببرند.

وی خاطرنشان کرد: شورای سیاستگذاری علاوه بر پشتیبانی از حوزه های علمیه خواهران وظیفه سیاستگذاری و قانون گذاری را نیز بر عهده دارد که می طلبد مدیران، معاونان حوزه های علمیه خواهران در سراسر کشور، شورا را در این زمینه یاری و نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود را در راستای ارتقای کمی و کیفی برنامه ها مطرح کنند.

حجت الاسلام هاشمی در پایان گفت: تشکیل شبکه کارشناسی ملی در حوزه های علمیه خواهران یکی از ضروریات است تا بر مبنای آن ضمن رفع نقائص و مشکلات مسائل و مصوبات، ارتقاء و کیفیت بخشی به مصوبات نیز صورت پذیرد.

در این نشست همچنین مدیران استانی نظرات خود را در خصوص برنامه ۵ ساله در بخش های آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و اجرایی بیان کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha