دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حوزه انقلابی

حوزه/ دبیر همایش «حوزه انقلابی، حوزه منتظر» گفت: این همایش مفتخر است به عنوان حرکتی نوین که دربردارنده توأمان تولید علم و تبیین وظایف انقلابی و مهدوی طلاب و حوزه‌های علمیه است به ایستگاه سوم خود برسد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از شیراز، حجت الاسلام حمیدرضا حدائق عصر امروز در اختتامیه همایش «حوزه انقلابی، حوزه منتظر» که در شبستان حرم مطهر شاهچراغ(ع) برگزار شد، ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره عالم ربانی و مفسر قرآن کریم، مرحوم آیت الله اسدالله ایمانی نماینده فقید ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز، اظهار کرد: این همایش مفتخر است به عنوان حرکتی نوین که دربردارنده توأمان تولید علم و تبیین وظایف انقلابی و مهدوی طلاب و حوزه‌های علمیه است به ایستگاه سوم خود برسد و در سومین دور برگزاری شاهد حضور علما، روحانیون و طلاب علوم دینی از سراسر کشور باشد.

وی ادامه داد: طی برگزاری سومین دور همایش «حوزه انقلابی، حوزه منتظر» بیش از ۳۰۰ مقاله و اثر علمی و هنری از ۱۲ استان کشور به دبیرخانه همایش واصل گردید که در قیاس با دور اول و دوم همایش از رشد مطلوب کمی و کیفی حکایت دارد.

دبیر همایش «حوزه انقلابی، حوزه منتظر» اظهار کرد: هیئت داوران انتظار دارد در ادوار آتی، خلاقیت، نوآوری، توجه ویژه به روش‌های نوین تحقیق و فهم دقیق آثار علما و فضلای متقدم و متاخر در خلق آثار جدید بیشتر مورد توجه طلاب و روحانیون عزیز قرار گیرد.

حجت الاسلام حدائق خاطرنشان کرد: هیئت داوران نوید می‌دهد آثار علمی فاخر تولید شده در سه دور برگزاری همایش، طی فرایندی میان‌مدت در پایگاه استنادی علوم جهان اسلام ISC نمایه سازی خواهد شد تا همگان از برکات اندیشه و قلم علما، طلاب و روحانیون بهره‌مند گردند.

وی اعلام کرد: در سومین دور همایش حوزه انقلابی حوزه منتظر، ۴۶ اثر در بخش هنری جهت داوری و ارزیابی به دبیرخانه ارسال شد که هیئت داوران بر اساس ملاک‌های معتبر و ارزشیابی دقیق، در بخش‌های فیلم، اینفوگرافی، شعر، فیلمنامه، داستان و عکس، عناوین اول تا سوم را معرفی کردند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha