یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
موسوعه ۴۵ جلدی آیت الله موسوی الخرسان

حوزه/ موسوعه ۴۵ جلدی آیت الله موسوی الخرسان در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران عرضه شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، در سی‌ و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران که با شعار «آینده خواندنی‌ست» از ۲۰ اردیبهشت‌ماه در مصلای امام خمینی‌(ره) و همزمان به‌ صورت مجازی در ketab.ir درحال برگزاری است، موسسه انتشارات حوزه‌های علمیه با حدود ۲۰۰ عنوان کتاب اختصاصی حضوری فعال دارد. یکی از مهم‌ترین آثار عرضه شده در غرفه انتشارات حوزه، موسوعه آثار آیت الله موسوی الخرسان است که در ۴۵ جلد به دوست‌داران کتاب و کتاب‌خوانی تقدیم شده است.

موسوعه ۴۵ جلدی آیت الله موسوی الخرسان در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران عرضه شد

گفتنی است، آیت الله سید محمدمهدی موسوی الخرسان (زاده ۹ رجب ۱۳۴۷ هـ.ق) از علمای جلیل‌القدر حوزه علمیه هزار ساله نجف اشرف است. این عالم محقق در جوار بارگاه ملکوتی حضرت امیرالمومنین امام علی علیه‌السلام در محضر علمی آیات عظام حاج سیدابوالقاسم خویی، سیدمحسن حکیم و سیدعبدالاعلی سبزواری رضوان‌الله‌تعالی‌علیهم کسب فیض نمود و با پشتکار فراوان و همتی ستودنی، در طول عمر مبارک خود ده‌ها جلد اثر ماندگار علمی و تحقیقی را با موضوعاتی چون تراجم‌نگاری، انساب، کلام، حدیث و فقه، تألیف یا تصحیح کرد.

دانشنامه ارزشمند ۲۱ جلدی جناب عبدالله‌بن عباس (پسرعمو و صحابی پیامبر اکرم صلی‌الله‌علیه‌وآله) از مهم‌ترین آثار آیت الله موسوی‌ الخرسان است که در سال ۱۳۹۵ برنده جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی ایران در حوزه دین شد. این محقق ارجمند، از بسیاری بزرگان شیعه و سنی اجازه حدیث دارد.

علاقه‌مندان علم و فضیلت می‌توانند تا ۳۰ اردیبهشت‌ماه، همه‌روزه از ساعت ۱۰ صبح الی ۲۰ شب با مراجعه به غرفه نشر حوزه واقع در مصلای امام خمینی‌(ره) تهران، شبستان امام خمینی، سالن۳، راهرو ۱۸، غرفه ۱۱، ضمن آشنایی با کتب جدید در علوم مختلف دینی - حوزوی، موسوعه آثار خواندنی این عالم فرزانه را نیز خریداری و به گنجینه مطالعاتی خویش اضافه کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha