شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
سومین جلسه ستاد همکاری مشترک حوزه علمیه و وزارت اقتصاد

حوزه/ سومین جلسه ستاد همکاری مشترک حوزه علمیه و وزارت اقتصاد با حضور بهادری جهرمی؛ سخنگوی دولت و جمعی از اساتید و پژوهشگران اقتصاد اسلامی در حوزه علمیه، در اداره کل امور اقتصاد و دارایی استان قم، برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، سومین جلسه ستاد همکاری مشترک حوزه علمیه و وزارت اقتصاد با حضور بهادری جهرمی؛ سخنگوی دولت و جمعی از اساتید و پژوهشگران اقتصاد اسلامی در حوزه علمیه، در اداره کل امور اقتصاد و دارایی استان قم، برگزار شد.

بر اساس این گزارش: این‌ سومین جلسه ستاد همکاری مشترک حوزه علمیه و وزارت اقتصاد بود که پیرو امضای تفاهم‌نامه بین حوزه علمیه و وزارت امور اقتصادی و دارایی و مأموریت یافتن حجت‌الاسلام والمسلمین فراهانی فرد؛ مشاور وزیر اقتصاد در حوزه اقتصاد اسلامی و آیت‌الله اعرافی مدیر حوزه های علمیه به‌منظور راه‌اندازی ستاد همکاری‌های مشترک حوزه علمیه و وزارت مذکور صورت گرفته است.

در این جلسه، اساتید و روحانیون پژوهشگر در زمینه اقتصاد اسلامی، پیشنهادات و راهکارهای خود را برای ورود اقتصاد اسلامی به عرصه سیاستگذاری و امور اجرایی کشور ارائه کردند.

به گفته حجت الاسلام والمسلمین فراهانی فرد مشاور وزیر اقتصاد در اقتصاد اسلامی، یکی از اهداف تشکیل ستادمذکور،استفاده از ظرفیت‌های حوزه علمیه برای حل مسائل و چالش‌های علمی وزارت امور اقتصادی و دارایی است.

وی به آموزش آموزه‌های فقهی و اقتصادی اسلامی به کارشناسان وزارت امور اقتصادی و دارایی و سازمان های تابعه به عنوان یکی دیگر از اهداف تشکیل این ستاد یاد کرد.

در این جلسه، به برنامه پنج ساله ستاد همکاری های حوزه علمیه و وزارت امور اقتصادی و دارایی به صورت راهبردهای سالانه اشاره شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha