جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
عبدالرحیم افروغ

حوزه/ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر از ارسال ۷۳۴ اثر از ۳۰ استان به دبیرخانه چهاردهمین جشنواره ملی داستان کودک و نوجوان رضوی جشنواره خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، عبدالرحیم افروغ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر شامگاه شنبه جمع خبرنگاران در تشریح برنامه های چهاردهمین جشنواره ملی داستان کودک و نوجوان رضوی، اظهار داشت: شب شعر رضوی، سرود رضوی، نشست تخصصی نویسندگی خلاق با حضور مجید ملامحمدی داور جشنواره به همراه نقد و بررسی آثار برگزیده جشنواره از جمله برنامه های این دوره از جشنواره است.

وی افزود: همچنین ایستگاه قصه گویی و نمایشگاه آثار فرهنگی هنری رضوی از دیگر برنامه ها تدارک دیده شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر با بیان اینکه ۷۳۴ اثر از ۳۰ استان به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است، گفت: در مجموع پیش از آئین اختتامیه و تقدیر از برگزیدگان جشنواره، پنج برنامه جانبی از ۲۵ تا ۲۸ اردیبهشت برگزار خواهد شد.

افروغ با بیان اینکه این جشنواره در سه بخش داستان کودک، داستان نوجوان و طرح رمان نوجوان برنامه ریزی شده است، بیان کرد: اهدا لوح سپاس و هدایای نقدی به نفرات برگزیده در آیین اختتامیه در نظر گرفته ایم.

وی عنوان کرد: آیین اختتامیه چهاردهمین جشنواره ملی داستان کودک و نوجوان رضوی به میزبانی بوشهر روز پنجشنبه ۲۸ اردیبهشت در سالن اصلی مجتمع فرهنگی هنری ۹ دی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha