شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۵ شوال ۱۴۴۵ | May 4, 2024
تبریز

حوزه/ رئیس ستاد بزرگداشت ثقة الاسلام شهید میرزا علی آقا تبریزی از انتشار فراخوان شعری در راستای تجلیل و تکریم مقام ثقة الاسلام خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت الاسلام الیاس ابراهیمی رئیس ستاد بزرگداشت ثقة الاسلام شهید میرزا علی آقا تبریزی ضمن اعلام این مطلب اظهار کرد: در راستای تجلیل و تکریم مقام ثقة الاسلام شهید میرزا علی آقا تبریزی که در کنار علم و مبارزه شخصیتی ادیب بود فراخوان ملی شعری به همین مناسبت منتشر شد.

وی با اشاره به محورهای این فراخوان بیان کرد: تأثیرات فرهنگی و اجتماعی شهادت ثقة الاسلام، تجدد و سنت گرایی در نگاه این شهید بزرگوار، نقش تبیینی و روشنگری ثقة الاسلام در دوران مبارزاتی، وحدت ملی در اندیشه این ادیب شهید و استکبار ستیزی و مبارزات این عالم شهید از جمله موضوعات این فراخوان است

حجت الاسلام ابراهیمی اضافه کرد: شاعران علاقه مند از سراسر کشور تا ۳۰ خرداد ماه سال جاری می توانند آثار خود را از طریق شماره ۰۹۳۶۵۵۳۵۰۳۳ در شبکه های اجتماعی و مجازی و از طریق ایمیل به آدرس setadQshahidkhiyabani.com به ستادبزرگداشت ارسال نمایند.

وی با اشاره به ابعاد علمی و ادبی ثقةالاسلام تبریزی افزود: این شهید بزرگوار شاعر و ادیبی توانمند بود و آثار ارزشمند ی را در این زمینه از خود به یادگار گذاشته است.

به گفته حجت الاسلام ابراهیمی، همزمان با همایش ملی نکو داشت ثقة الاسلام شهید میرزا علی آقا تبریزی آثار برگزیده در آیینی ویژه قرائت و از صاحبان این آثار تجلیل خواهد شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha