دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
موزه دفاع مقدس

حوزه/ فرماندار بوشهر با تأکید بر ساخت هرچه سریعتر این موزه دفاع مقدس در بوشهر افزود: برای آغاز فاز عملیاتی موزه دفاع مقدس هیئت امنای این مرکز با فوریت تشکیل شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، صالح رحیمی فرماندار شهرستان بوشهر امروز در بازدید از زمین مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان بوشهر گفت: اجرای پروژه‌های حوزه دفاع مقدس به ویژه موزه‌ها باید از حالت دولتی صرف خارج و از همه ظرفیت‌ها مانند نهادها و خیرین نیز استفاده شود.

فرماندار بوشهر با تأکید بر ساخت هرچه سریعتر این موزه دفاع مقدس در بوشهر افزود: برای آغاز فاز عملیاتی موزه دفاع مقدس هیات امنای این مرکز با فوریت تشکیل شود.

وی گفت: آغاز عملیات موزه دفاع مقدس نیازمند اقدامات زیرساختی است که باید در برنامه میان مدت مورد توجه قرار گیرد.

رحیمی با بیان اینکه این پروژه باید در قالب برنامه میان مدت و چند ساله اجرا شود عنوان کرد: از همه ظرفیت‌های موجود در استان برای هرچه بهتر اجرایی شدن پروژه موزه دفاع مقدس استفاده خواهد شد و دستگاه‌های ذیربط در ارتباط با پیشرفت پروژه همکاری کنند.

فرماندار بوشهر بیان کرد: کمیته‌های مربوطه برای تامین زیرساخت‌ها و برنامه‌ریزی این مجموعه به زودی تشکیل و کارگروه آن با اعلام نتایج برگزار شود؛ اجرای پروژه‌های حوزه دفاع مقدس به ویژه موزه‌ها باید از حالت دولتی صرف خارج و از همه ظرفیت‌ها مانند نهادها و خیرین نیز استفاده شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha