دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
پولادي

حوزه / حجت‌الاسلام والمسلمین پولادی گفت: جهاد تبیین را از حضرت زینب (س) بیاموزیم، اگر زینب وارد میدان تبیین نشده بود، همان انحرافات منجر به عاشورا را در تاریخ ادامه می‌دادند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از هرمزگان به نقل از روابط عمومی سپاه امام سجاد (ع)، حجت‌الاسلام والمسلمین پولادی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد (ع) امروز دوشنبه ۲۵ اردیبهشت در نشست بصیرتی جهاد تبیین با حضور جمعی از مدیران دستگاه های اجرایی و فرهنگی و فرماندهان پایگاه های مقاومت و بسیجیان جزیره هرمز که در دفتر امام جمعه هرمز برگزار شد با اشاره به اهمیت پرداختن به جهاد تبیین در جامعه اسلامی به منظوری جلوگیری از انحراف و تحریف، اظهار داشت : جهاد تبیین را از حضرت زینب (س) بیاموزیم چرا که اگر زینب وارد میدان تبیین نشده بود، همان انحرافات منجر به عاشورا را در تاریخ ادامه می‌دادند و چیزی از اسلام واقعی باقی نمی‌ماند.

وی افزود: عرصه جهاد تبیین عرصه‌ای بسیار وسیع و فراگیر است و هر کس در هر موقعیت و جایگاهی است وظیفه خاص خود را دارد و در حقیقت جهاد تبیین خنثی کننده توطئه های رسانه ای دشمن به شمار می آید.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد علیه السلام هرمزگان بیان کرد : بحث جهاد تبیین که بارها و بارها مورد تاکید رهبرمعظم انقلاب قرار گرفته است حقیقتاً بحث بسیار مهمی است.

حجت الاسلام والمسلمین پولادی اظهار کرد: دشمنان انواع و اقسام توطئه‌ها را از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون به کار بسته است تا آن را به زانو درآوردند اما حضور مردم در صحنه‌های مختلف و هدایت‌ها و تدابیر حکیمانه رهبر معظم انقلاب نه فقط این توطئه‌ها را یکی پس از دیگری خنثی کرده بلکه سبب پیشرفت همه‌جانبه جمهوری اسلامی شده است.

وی تصریح کرد: با اشاره به جنگ ترکیبی و شناختی دشمنان علیه مردم ایران، گفت: دشمنان با همه ابزارها و توان خود وارد میدان شده و به‌طور بی‌سابقه‌ای ملت ایران و انقلاب اسلامی را مورد هجمه قرار داده است. در این بین مهم‌ترین و موثرترین راه برای دفع این هجمه‌ها، فراگیر شدن جهاد تبیین و افزایش آگاهی و شناخت مردم نسبت به نقشه‌های دشمنان و دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

حجت الاسلام موسی پولادی ادامه داد : با اعتقاد به اینکه هجمه فرهنگی، اعتقادی و رسانه‌ای دشمنان را می‌توان با جهاد تبیین پاسخ داد، گفت: این دشمن که امروز در قالب جریان ضد انقلاب و رسانه‌های تابعه آن ظهور دارد در تلاش است تا از عملیات روانی هدفی بنیادی را دنبال کند.

وی خاطرنشان کرد: دشمن نه فقط به دنبال تخریب دستاوردهای جمهوری اسلامی است بلکه با سیاه‌نمایی، به دنبال گرفتن امید و اعتماد به نفس از مردم به ویژه جوانان است. ضمن اینکه دشمن به دنبال تحریف حقایق است و این امر جهاد تبیین است که می‌تواند جلوی این هجمه‌ها را بگیرد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد علیه السلام هرمزگان گفت: در حال حاضر دشمن به جنگ شناختی برای ناامید کردن اقشار مختلف مردم روی آورده است اما این جنگ ترکیبی با حضور فراگیر مردم ایران در میدان جهاد تبیین با شکست مواجه خواهد شد.

حجت الاسلام پولادی گفت: کسانی که می خواهند در زمینه جهاد تبیین گام بردارند باید در این موضوع خالص بودن را اولویت کاری خود قرار دهند و طبق بیانات مقام معظم رهبری خودسازی، جامعه پردازی و تمدن سازی سرلوحه کارشان باشد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه هرمزگان گفت: قبل از انجام هر اقدامی ما باید آسیب شناسی داشته باشیم درست مانند مجموعه اقداماتی که در بیانیه گام دوم سال گذشته انجام شد و این نشانگر این است که در واقع نیم قرن دوم انقلاب پذیرفته نیست که اشتباهاتی انجام شود پس قبل از هر اقدام و یا اشتباهی باید آسیب شناسی موضوع را انجام دهیم.

حجت الاسلام پولادی با بیان اینکه سرمایه هر حکومتی مردمش است، ادامه داد: رویکرد غربی که انسان را مثل حیوان دوپا می‌بیند، از باب منافع مادی این تصور را دارد. رویکرد اسلام این است که مردم را واقعاً مؤثر می‌داند و می‌خواهد آنها به میدان عمل بیایند. این نکته بحث تبیین را همیشه پررنگ می‌کند.

وی توضیح داد : امروز انقلاب اسلامی به برکت خون شهدا این مسیر را طی می کند و آن را به دست صاحب اصلی ان می رساند؛ تکلیف اساسی بر دوش ما مبلغان دینی قرار دارد؛ آنچه امروز به عهده ما قرار دارد و امر به جهاد شدیم تبدیل قیام به اقامه است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد( ع) : امروز فضای مجازی لجام گسیخته و رها شده است و دشمن بوسیله آن، سعی در نفوذ میان جوانان داردو فضای مجازی، میدان حقیقی مبارزه با دشمن است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha