دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
کد خبر: 1086703
۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۱
حجت‌الاسلام براهویی

حوزه / حجت‌الاسلام براهویی با بیان اینکه در شهدا رنگ و بوی خدا موج می‌زد، ابراز داشت: شهدا از میدان مین نفس عبور کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از هرمزگان، حجت‌الاسلام محمد براهویی، شب گذشته در مراسم عزاداری شب شهادت امام جعفر صادق (ع) در گلزار شهدای بندرعباس، گفت: رفتار و افکار، گفتار و اعمال شیعیان به گونه‌ای باید باشد که اگر گفتند این فرد شیعه امام صادق (ع) است، به خود ببالیم و مایه فخر و مباهات باشد.

وی ادامه داد : کتاب خدا و سیره اهل بیت(ع) دو آدرس مهم برای داشتن زندگی شهدایی است، زیرا که شهدا این دو آدرس خوب فرا گرفتند. شهدا از عالم ملک عبور کردند و به عالم ملکوت راه یافتند و خود را اسیر دنیا و متعلقات آن نکردند و از گناه فرار کردند و به سمت خدا روی آوردند.

براهویی با بیان اینکه در شهدا رنگ و بوی خدا موج می زد، ابراز داشت: شهدا از میدان مین نفس عبور کردند.

کارشناس مذهبی با توضیح اینکه ما در دهه چهارم انقلاب و گام دوم قرار داریم، خاطرنشان کرد: آنچه باعث شده دشمن راه به جای نبرد نخست خون شهدا و بعد بصیرت مردم و همراهی آنان با نظام مقدس اسلامی است.

وی اظهار کرد: امروز فضای مجازی، ماهواره ها و پیاده نظام دشمن در داخل قصد دارند فرهنگ حسینی که همان ایستادن در برابر ظلم است را کمرنگ کنند.

کارشناس مذهبی خاطرنشان کرد : زندگی موحدانه و عمل به تکلیف از جمله قدم های شهدا است که ما می توانیم در زندگی خود جاری و ساری کنند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha