دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
کد خبر: 1086716
۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۷
ش

امام جمعه کاشان به مناسبت سالروز شهادت امام صادق (ع) به دیدار خانواده های شهدا رفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی امام جمعه کاشان شب گذشته به مناسبت سالروز شهادت حضرت امام صادق (ع) با والدین شهید محمدرضا رسولی زارعی، علی اکبر نجاری قزاآنی و همسر و فرزند معلم شهید محمدرضا خندان دیدار و گفت‌وگو کرد.

امام جمعه کاشان با تاکید بر ضرورت معرفی سیره شهدا، گفت: شهدا هدیه و جایزه خود را از خداوند دریافت کردند.

نماینده ولی فقیه در کاشان با بیان اینکه اگر می خواهیم آینده درخشانی داشته باشیم باید به والدین شهدا کمک کنیم، افزود: وظیفه امروز ما استمرار هدف و آرمان شهید و حفظ قرآن و اهل بیت(ع) و استمرار اهل بیت(ع) یعنی ولایت فقیه است.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی به اهمیت کار شهدا اشاره کرد و افزود: شهدا برای حفظ اسلام در لحظه ای که تشخیص دادند اسلام و انقلاب نیاز به فداکاری دارد دلبستگی ها را کنار گذاشته و به میدان جهاد رفتند.

امام جمعه کاشان، وظیفه امروز ما را استمرار هدف و آرمان شهدا دانست و ابراز داشت: بر اثر انقلاب اسلامی تحول ایمانی در جوانان به وجود آمد.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی ادامه داد: قرآن می فرماید: جبهه باطل مانند کف روی آب نمود دارد. این تعبیر قرآن است. موقع سیل، کف بالا می آید و این کف باطل است وقتی آرام شد کف ها که کنار برود آب زلال ظاهر می شود و اطمینان داریم با وعده الهی جبهه حق پیروز می شود.

نماینده ولی فقیه در کاشان، پیروزی جبهه مقاومت در سوریه، یمن و ... را به برکت خون شهدا دانست و تصریح کرد: امروز دشمنی که از پیشرفته ترین امکانات و تجهیزات نظامی برخوردار بود و ادعا می کرد می تواند کار یمن دست خالی را یک ماهه تمام کند به خاطر خون شهدا و ایثارگری نیروهای مقاومت یمن پس از۸ سال شکست را پذیرفت.

انتهای پیام

امام جمعه کاشان به دیدار خانواده شهدا رفت + عکس

امام جمعه کاشان به دیدار خانواده شهدا رفت + عکس

امام جمعه کاشان به دیدار خانواده شهدا رفت + عکس

امام جمعه کاشان به دیدار خانواده شهدا رفت + عکس

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha