یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
اراک

استاد حوزه علمیه خواهران گفت: باید جوانان و مردم که شیفته ائمه(ع) هستند گفته شود برای حاجات دنیوی چقدر به این بزرگواران متوسل می شوید؟ مطمئنا برای آخرت هم همه دوست داریم شفاعتشان شامل حالمان شود، اما یک شرط دارد و آن هم توجه به نماز و سبک نشمردن نماز است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اراک، همزمان با سالروز شهادت صادق آل محمد (ص) مراسم عزاداری با حضور خانم طباطبایی استاد مدرسه علمیه الزهرا (س) در این مدرسه برگزار شد.

خانم طباطبایی با تسلیت شهادت امام جعفر صادق ( علیه السلام) اظهار کرد: وظیفه ما طلاب این است که در دورهمی یا مجلسی که حضور داریم یک حدیث از ائمه معصومین (علیهم السلام) نقل کنیم تا بدین واسطه هم نشر کلام اهل بیت(ع) را داشته باشیم و هم دلهای شیعیان را محکم و استوار کنیم.

استاد حوزه خواهران خاطرنشان کرد: امام صادق ( علیه السلام) فرمود «به شفاعت ما اهل بیت نمی رسد هرکسی که نماز راسبک بشمارد»، لذا باید جوانان و مردم که شیفته ائمه(ع) هستند گفته شود برای حاجات دنیوی چقدر به این بزرگواران متوسل می شوید؟ مطمئنا برای آخرت هم همه دوست داریم شفاعتشان شامل حالمان شود، اما یک شرط دارد و آن هم توجه به نماز و سبک نشمردن نماز است.

طباطبایی بیان کرد: باید به جوان بگوییم شما با خواندن نماز و اهمیت به آن خیر دنیا و آخرت را نصیب خودتان می کنید، چون سایر اعمال در کنار خواندن نماز پذیرفته می شود .

این مراسم با روضه خوانی به پایان رسید .

جوانان شیفته ائمه(ع) هستند

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha