دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
ورزش

حوزه/ مدیر فرهنگی معاونت فرهنگی تبلیغی حوزه علمیه خراسان، از کسب ۶ مدال طلا، ۴ نقره و ۶ برنز توسط طلاب ورزشکار این حوزه در المپیاد کشوری حوزه‌های علمیه خبر داد.

حجت‌الاسلام اسدالله علیزاده مدیر فرهنگی معاونت فرهنگی تبلیغی حوزه علمیه خراسان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، اظهار داشت: مسابقات المپیاد کشوری حوزه‌های علمیه از روز جمعه ۲۲ اردیبهشت‌ماه در ورزشگاه آزادی تهران آغاز و تا دوشنبه ۲۵ اردیبهشت‌ماه ادامه داشت که طلاب ورزشکار حوزه علمیه خراسان، موفق به کسب ۶ مدال طلا، ۴ نقره و ۶ برنز شدند.

وی با بیان اینکه در رشته تکواندو، در وزن اول محمد امین سلطانی از خراسان شمالی و عرفان حیدربیگی از خراسان رضوی به ترتیب موفق به کسب مدال برنز و نقره شدند، گفت: محمدرضا غیوری راد از خراسان رضوی نیز مدال طلا را در وزن اولِ المپیاد کشوری حوزه‌های علمیه در رشته تکواندو دریافت کرد.

مدیر فرهنگی معاونت فرهنگی تبلیغی حوزه علمیه خراسان، اضافه کرد: در رشته تکواندو نیز در وزن سوم، امیر حسین کوثری از خراسان رضوی موفق به کسب مدال طلا شد و جواد احمدی از خراسان شمالی در وزن پنجم مدال طلای المپیاد حوزه‌های علمیه را کسب کرد، همچنین محمد جواد قرائی و سجاد علیپور از خراسان رضوی در وزن پنجم رشته تکواندو، موفق به کسب مدال برنز شدند.

وی با اشاره به اینکه در وزن ششم، سجاد خیام زاده از خراسان رضوی موفق به کسب مدال برنز و اسماعیل نخعی از خراسان رضوی موفق به دریافت مدال نقره در وزن هفتم شد، خاطرنشان کرد: سید حجت سبحانلو از خراسان رضوی در وزن هشتم مدال نقره المپیاد کشوری حوزه‌های علمیه را دریافت کرد.

حجت‌الاسلام علیزاده تصریح کرد: سجاد فخار و هادی مهدوی به ترتیب در رشته ورزشی دارت و دو و میدانی سرعتی موفق به کسب مدال طلا شدند و همچنین تیم والیبال مقام سوم و مدال برنز را در این مسابقات کسب کرد.

وی ادامه داد: در رشته دو و میدانی ۸۰۰ متر نیمه استقامت، سجاد محمدی مدال طلا و مصطفی بهاری مدال نقره را کسب کردند و تیم فوتبال دستی خراسان جنوبی نیز مقام دوم و مدال نقره و تیم فوتبال دستی خراسان رضوی مقام چهارم را کسب نمودند.

مدیر فرهنگی معاونت فرهنگی تبلیغی حوزه علمیه ضمن تشکر و قدردانی از تلاش ورزشکاران، ابراز کرد: در مجموع رشته‌ها، کاروان ورزشی طلاب خراسان رتبه اول تیمی را به خود اختصاص داد.

حجت‌الاسلام‌ علیزاده یادآور شد: این جشنواره در ۱۰ رشته ورزشی برگزار شد که ۴ رشته آن در بهمن‌ماه در رامسر و ۶ رشته آن در تهران برگزار شد.

انتهای پیام/۳۱۳/۲۵

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha