یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
سایت رسمی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی به زبان عربی

به مناسبت روز روابط عمومی سایت رسمی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی به زبان عربی آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، سایت رسمی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی به زبان عربی با آدرس www.taqrib.ir/ar که پس از سایت فارسی در راستای نوسازی درگاه های اینترنتی؛ نوسازی و آغاز به کار نکرد دارای بخش هایی زیر می باشد:

(حول المجمع)، (العالم الإسلامی)، (الأمین العام)، (الوحدة والتقریب)، (قضایا وآراء)، (الأخبار)، (رواد التقریب)، (المؤتمرات والندوات)، (الوسائط المتعددة)، (الاصدارات)، (المؤتمرات الدولیة للوحدة الاسلامیة) ، (المنشورات)، (المقالات)، (المجلات)، (معرض الصور)، (معرض الأفلام) و….

مسئول اجرایی سایت گفت: با حمایت ها و هدایت های دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی حجت الاسلام و المسلمین دکتر شهریاری که خود از سرشناس ترین افراد در فعالیتهای فضای مجازی هستند، و با کمک و یاری جمعی افراد صاحب نظر در بخش های فنی و محتوایی در طول یک سال گذشته، این سایت نوسازی و برای استفاده مخاطبین عرب زبان در سراسر جهان آماده گردید.

حیدر دیدور اضافه کرد: در طراحی سایت عربی سلیقه مخاطبین عرب زبان در بخش های گرافیک و محتوا مورد توجه جدی قرار گرفته است.

وی در ادامه افزود: سعی ما بر این بوده است که در برنامه نویسی و طراحی سایت های مجمع از تکنولوژی به روز دنیا و امنیت مناسب بهره ببریم.

در ادامه حجت الاسلام عزیزی سردبیر سایت های رسمی مجمع با اشاره به ارتقاء محتوا در سایت، اظهار کرد: سیاست جدیدی که در پیش گرفته‌ایم این است که که در جهت تولید محتوا از برگردان محتوای فارسی به عربی خودداری کنیم و با استفاده از صاحبان قلم و اندیشمندان عرب زبان به تولید محتوا بپردازیم، به واقع نگاه ما در تولید محتوا در سایت عربی نگاه به مسائل جهان اسلام است.

لازم به ذکر است سایت های انگلیسی و اردو نیز راه اندازی شده و امیدواریم در آینده نزدیک در دسترس مخاطبین قرار گیرد.

سایت های رسمی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی با آدرس www.taqrib.ir به عنوان پل ارتباطی مجمع با مخاطبین توسط اداره کل روابط عمومی این سازمان اداره می شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha