یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 12, 2024
تصاویر/  برگزاری همایش بزرگ امربه معروف و نهی از منکر شهرستان کاشان

حوزه / مدیر مرکز تخصصی آموزش امر به معروف و نهی از منکر با انتقاد از معطل ماندن قانون حجاب و عفاف در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد : باید مردم از نمایندگان خودشان در مجلس مطالبه گر تصویب سریع تراین قانون باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، علی تقوی امروز در همایش بزرگ امر به معروف و نهی از منکر که در در تالار شهر فرهنگسرای مهر کاشان برگزار شد اظهار داشت: ثواب هیچ عملی حتی جهاد در راه خدا به اندازه امر به معروف و نهی از منکر نیست.

مدیر مرکز تخصصی آموزش امر به معروف و نهی از منکر ادامه داد: اگر امر به معروف نمی کنیم و از کنار گناه ساکت عبور می کنیم و تذکرلسانی نمی دهیم تمام عبادت هایی که انجام داده ایم هیچ ارزشی ندارد.

وی با انتقاد از ترویج فرهنگ بی حجابی در جامعه، اظهار کرد: چرا باید یک قاضی با احضار یک سلبریتی بی حجاب با یک میلیون و نیم جریمه به راحتی از کنار مشکل بی حجابی عبور کند؟

مدیر مرکز تخصصی آموزش امر به معروف و نهی از منکر با بیان اینکه انسان پاکدست، نماز شب‌خوان و کار درست در کشور زیاد داریم، تصریح کرد: نباید به خاطر یک قاضی، مأمور رشوه بگیر و فرد فاسد همه مسئولان را زیر سؤال ببریم؟، البته تذکر به مسئولان در حوزه امر به معروف و نهی از منکر باید در اولویت قرار بگیرد.

تقوی، امر به معروف و نهی از منکر را مظلوم‌ترین واجب فراموش شده دانست و با انتقاد از معطل ماندن قانون حجاب و عفاف در مجلس شورای اسلامی، تأکید کرد: باید مردم از نمایندگان خودشان در مجلس مطالبه گر تصویب سریع تر این قانون باشند.

وی با بیان اینکه برای تنگ شدن عرصه بر بی حجابان باید افراد تذکر لسانی بدهند، اظهار کرد: خانمی که چادر حضرت زهرا (س) را به سر می کند باید به وظیفه خودش در برابر افراد بدحجاب واکنش نشان دهد.

تقوی با بیان اینکه امربه معروف و نهی از منکر را هزینه بر دانست و گفت: خدا می خواهد ببیند چه مقدار به خاطر دین خودمان را هزینه می کنیم .

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha