دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
کد خبر: 1087353
۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۱
تصاویر/ فعالیت‌های گروه جهادی شهید بیاضی زاده مدرسه علمیه فاطمی قم در روستاهای بوشهر

حوزه/ آیین تجلیل از 38 فعال گروه‌های جهادی کنگان در حسینیه عاشقان ثارالله این شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، فرمانده ناحیه مقاومت محمّد رسول الله (ص) شهرستان کنگان امروز در آیین تجلیل از فعالان گروه های جهادی گفت: جهاد در بسیج سازندگی فقط به معنای انجام کارهای عمرانی نیست بلکه جهادگران بسیجی در عرصه‌های مختلف مانند علمی پژوهشی، فرهنگی هنری و اقتصادی نیز به ارائه خدمت مشغول هستند.

سرهنگ مهدی حسن زاده اظهار کرد: امروز هرجا که نیاز انقلاب اسلامی و جامعه انقلابی باشد همه ما حاضریم تحت راهبری و راهنمایی‌های امام خامنه‌ای گام برداشته و به انجام وظیفه بپردازیم.

وی در ادامه به برخی آسیب‌های موجود در اقدامات گروه‌های جهادی اشاره و تصریح کرد: اوّلین آسیبی که شیطان بر ما وارد می‌کند این است که خستگی و موانع و محدودیت‌های پیش رو را به رخمان می‌کشد و سعی می‌کند ما را از ادامه کار بر حذر بدارد.

حسن زاده افزود: شیطان، خطرات ظاهری کار را به ما گوشزد می‌کند و ما را از تهمت‌ها، افتراها و توهین‌هایی که ممکن است در این مسیر، به ما شود می‌ترساند و از هزاران راه، اقدام می‌کند تا نگذارد ما آن کار جهادی را انجام دهیم.

فرمانده ناحیه مقاومت کنگان اضافه کرد: لازم است ما در مقابل این وسوسه‌ها و دغدغه‌هایی که شیطان برایمان ایجاد می‌کند، ایستادگی کنیم که الحمدلله همه گروه‌های جهادی تا امروز با وجود محدودیت‌ها و وسوسه‌های شیطان نشان دادند در این راه، ثابت قدم هستند.

حسن زاده، عدم وجود رسانه قوی برای پوشش اقدامات بسیج سازندگی و جهادگران بسیجی را آسیب دوم اقدامات گروه‌های جهادی عنوان کرد و گفت: این موضوع یکی از مطالبات رهبر معظم انقلاب اسلامی است که ما اقدامات خیرخواهانه‌ای را که انجام می‌دهیم، گسترش داده و به دیگران هم اعلام کنیم تا آن‌ها هم به انجام این کار، تشویق شوند.

وی افزود: جهادگران بسیجی چون قصد دارند با انجام اقدامات جهادی بر جامعه اثر بگذارند لازم است قشنگی‌های انجام این کار را نیز به مردم بگویند تا این اثربخشی به وجود بیاید.

فرمانده ناحیه مقاومت کنگان تأکید کرد: مطالبه‌گری یکی از مهم‌ترین، اساسی‌ترین و مبنایی‌ترین اقدام جهادی است که گروه‌های جهادی بر اساس وجود نیازمندی در عرصه‌های مختلف، ابتدا به عنوان مطالبه‌گر مردمی وارد آن عرصه شده و سپس به دولت در انجام وظایفش در آن بخش، کمک می‌کنند.

حسن زاده اضافه کرد: البته انجام مطالبه‌گری قبل از انجام اقدامات جهادی در یک موضوع خاص، مربوط به کارهایی است که زمان کافی برای انجام آن‌ها وجود دارد و شامل خدمات‌رسانی در مواردی مثل سیل و زلزله نمی‌شود.

حسن زاده افزود: امروز انقلاب اسلامی نیاز به مطالبه‌گری دارد و ما نباید اجازه بدهیم مدیری به راحتی در انجام وظایف خود، سهل‌انگاری کند بلکه لازم است از آن مدیر در رابطه با انجام وظایفش، مطالبه‌گری کرد که البته مطالبه‌گری، ارتباطی با دولت و یا جناح سیاسی خاصی ندارد و همگان را شامل می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha