پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
امام

حوزه/ امام جمعه بروجرد گفت: فتح خرمشهر نتیجه رشادت ها و شجاعت رزمندگان اسلام و انقلاب بود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام سید علی حسینی، امام جمعه بروجرد، امروز در خطبه های نماز جمعه در مصلای امام خمینی(ره)شهرستان، با اشاره به گرامیداشت ۳ خرداد ماه سالروز آزادسازی خرمشهر بیان داشت: فتح خرمشهر معجزه ای الهی و نتیجه رشادت ها و شجاعت های خالصانه رزمندگان اسلام و انقلاب بود که دنیا را مبهوت خود ساخت.

وی با بیان اینکه مسئولان باید همه تلاش خود را برای حل مشکلات مردم بکار گیرند، افزود: هر مدیری که نخواهد قانون را در مجموعه خود اجرا کند و یا به آن بی توجه باشد را باید از مدیریت عزل کرد.

امام جمعه بروجرد با تاکید بر اهمیت شرکت در نماز جمعه اظهار داشت: مدیران باید برای شرکت در نماز عبادی سیاسی جمعه حضور پررنگ تری داشته باشند.

حجت الاسلام حسینی در ادامه به تبلیغ و ترویج فریضه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه تاکید و خاطر نشان کرد: امر به معروف و نهی از منکر و ترویج و نهادینه سازی این فریضه واجب وظیفه ای همگانی است که باید به آن توجه ویژه ای داشته باشیم.

وی در پایان با قدردانی از رئیس جمهور بخاطر پیگیری مساله حق آبه ایران و هشدار به افغانستان و احداث راه آهن آستارا-رشت که در رونق اقتصادی کشور بسیار موثر خواهد بود، گفت: امید می رود رئیس جمهور و مسئولان ارشد نظام نسبت به بازار مسکن، خودرو، دلار و طلا نظارت بیشتری داشته باشند و در این خصوص دستگاه قضا با متخلفانی که موجب التهاب در بازار می شوند برخورد جدی و قاطع داشته باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha