یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۶ شوال ۱۴۴۵ | May 5, 2024
صفایی

حوزه/ نماینده ولی‌فقیه در استان بوشهر تالیف کتاب را یکی از راه‌های تقویت فرهنگ مقاومت در بین نسل امروزی دانست و گفت: این مساله باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام والمسلمین غلامعلی صفایی بوشهری، نماینده ولی فقیه در استان بوشهر، امروز در خطبه های نماز جمعه جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم کرد و گفت: محکومیت جنایت‌های رژیم اشغالگر قدس عنوان کرد: در حالی شاهد این حملات ددمنشانه رژیم اشغال گر قدس و شهادت فرماندهان هستیم که نهادهای حقوق بشری آمریکایی مهر سکوت بر دهان خود زدند و چشم خود را نسبت به جنایت اسرائیل بسته اند.

امام جمعه بوشهر در ادامه سخنان خود با تبریک پیش رو بودن سوم خرداد سالروز آزادی خرمشهر، از این رویداد به عنوان حماسه‌ای بزرگ یاد کرد و گفت: نقش‌آفرینی رزمندگان ایران باعث شد تا خرمشهر عزیز بازپس‌گیری شود.

حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری با بیان اینکه عظمت حماسه فتح خرمشهر بسیاری از متخصصان و کارشناسان نظامی در بهت و حیرت فرو برد تصریح کرد: رزمندگان اسلام حماسه آفریدند و چنان کردند که کل جهان و تمام متفکران عرصه نظامی مبهوت شدند.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با اشاره به آزمون استخدامی وزارت نفت، بر جذب نیروهای بومی استان در این وزارت تاکید کرد و گفت: جوانان استان بوشهر از ظرفیت لازم برای اشتغال در حوزه وزارت نفت برخوردار هستند.

خطیب جمعه بوشهر با تاکید بر اینکه لازم است توجه ویژه ای به جوانان بومی شود گفت: آزمون و مصاحبه‌های جذب جوانان بایستی در استان برگزار شود.

حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری با اشاره به برگزاری نمایشگاه کتاب در تهران و بازدید رهبر معظم انقلاب از این نمایشگاه اظهار داشت: کتاب یکی از ابزارهای مهم فرهنگ‌سازی و تمدن‌سازی در جامعه است و لازم است برای خواندن کتاب و کتابخوانی فرهنگ سازی صورت گیرد.

وی تالیف کتاب را یکی از راه‌های تقویت فرهنگ مقاومت در بین نسل امروزی دانست و افزود: این مساله باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha