جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
امام

حوزه/ امام جمعه خرم آباد بر اتخاذ تصمیمات بیشتر مسئولان بر ایجاد مشوق های بیشتر برای حمایت از زوجین در راستای فرزندآوری تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی، امام جمعه خرم آباد، امروز در خطبه های نماز جمعه در مصلای الغدیر خرم آباد، با اشاره به دوم و سوم خرداد ماه سالروز حماسه آفرینی رزمندگان اسلام در دفاع مقدس بیان داشت: ۲ خرداد ماه سالروز عملیات حاج عمران توسط تیپ سرافراز ۵۷ حضرت ابوالفضل(ع) لرستان و تقدیم ۳۰۰ شهید در راه آزادسازی پادگان حاج عمران و شهر پیرانشهر در سال ۱۳۶۵ بود.

وی با گرامیداشت ۳ خرداد ماه سالروز آزادسازی خرمشهر گفت:۳ خرداد ۶۱ نیز لرستان در عملیات خرمشهر خوش درخشید و ۲۰۰ شهید تقدیم نظام نمود بطوری که رهبر معظم انقلاب اسلامی پس از فتح خرمشهر افزود:رزم مردان لر قبل از آنکه شنیدنی باشد،دیدنی است.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان با اشاره به روز بسیج عشایری نیز افزود:عشایر پشتوانه انقلاب و مردم عشایر نیز مهمان نواز،کم توقع و در تولید محصولات گوناگون در اقتصاد کشور نقش موثری دارند و باید مسئولان برای حل مشکلات این قشر تلاش بیشتری داشته باشند.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی در ادامه با اشاره به فرا رسیدن سالروز ولادت حضرت فاطمه معصومه(س) و روز دختر خاطر نشان کرد:دختران در خانه طراوت زندگی و همدمی گرانبها هستند و باید والدین تلاش کنند در تربیت مادران آینده جامعه کوشا باشند.

وی با اشاره به پیروزی غرور آفرین گروه ۸۸ ارتش جمهوری اسلامی ایران با ناو شکن ملی دنا و طی مسافت ۷۰ هزار کیلومتر دریانوردی تصریح کرد:این حرکت شجاعانه فقط از سوی یک ابرقدرت می تواند انجام شود و این برنامه جامع عمل پوشاندن به این فرمایش رهبر معظم انقلاب است،که فرمودند،ما به دریانوردی طولانی نیاز داریم.

امام جمعه خرم آباد در پایان با اشاره به کاهش رشد جمعیت در کشور، بر ایجاد تصمیم ها و مشوق های لازم برای حمایت از فرزند آوری تاکید کرد و گفت::ما نیازمند این هستیم که هر زوج حداقل ۳ فرزند داشته باشد تا از این بحران کاهش جمعیت عبور کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha