دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
کد خبر: 1087486
۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۹
سنجش سلامت روان

حوزه/ طرح سنجش سلامت روان داوطلبان ورود به حوزه به همت مرکز مشاوره حوزه علمیه خراسان آغاز شد.

حجت‌الاسلام اسماعیل نژاد مدیر مرکز مشاوره معاونت فرهنگی تبلیغی حوزه علمیه خراسان، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در مشهد، از آغاز طرح سنجش سلامت روان داوطلبان ورود به حوزه خراسان در سال جدید تحصیلی خبر داد و اظهار داشت: مرکز مشاوره حوزه طبق تفاهم‌نامه‌ای با پذیرش حوزه علمیه خراسان، طرح سنجش سلامت داوطلبان ورود به حوزه را با هدف ارتقای کیفی پذیرش طلاب جدید الورود در سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲، برای هفتمین سال متوالی اجرا می‌نماید.

وی افزود: این طرح از ۲۳ اردیبهشت آغاز شده است و تا دو هفته پس از اتمام مهلت ثبت نام داوطلبان در حوزه ادامه خواهد داشت و نتایج سنجش نیز تا قبل از شروع دوره تثبیتی در مدارس علمیه، به پذیرش حوزه اعلام خواهد شد.

مدیر مرکز مشاوره حوزه علمیه خراسان با بیان اینکه در این طرح بیش از ۳۰ مشاور پس از گذراندن دوره‌های تخصصی و قبولی در آزمون و احراز صلاحیت علمی در سطح استان‌های خراسان رضوی، شمالی و جنوبی همکاری دارند، خاطرنشان کرد: امسال بیش از ۲۳۰۰ طلبه خواهر و برادر در استان‌های خراسان (رضوی، شمالی و جنوبی) تحت پوشش این طرح، مورد سنجش قرار خواهند گرفت.

حجت الاسلام اسماعیل‌نژاد با بیان اینکه سنجش مورد نظر شامل پرسشنامه و مصاحبه روانشناختی خواهد بود، عنوان کرد: این طرح در مشهد در محل ساختمان شماره ۲ حوزه، واقع در خیابان امام خمینی(ره)، بین امام خمینی(ره) ۳۲ و ۳۴ (روبروی هلال احمر) و در شهرستان‌های استان خراسان رضوی و همچنین در خراسان شمالی و جنوبی در مدارس علمیه و از طریق اعزام اساتید انجام خواهد شد.

وی یادآور شد: طی این طرح و با برنامه‌ریزی انجام شده، متقاضیان ورود به حوزه علمیه خراسان پس از قبولی در مصاحبه عمومی در مدرسه علمیه، از طریق پذیرش حوزه به مرکز مشاوره معرفی می‌شوند.

انتهای پیام ۳۱۳/۴۹

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha