جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
مدیر حوزه علمیه استان قزوین

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان قزوین گفت:  اینکه گفته می‌شود اساتید خود را به‌ زمان و شرایط طلبه نزدیک کنند، به این معنا است که نیازهای طلاب را درک کرده و رصد کنند که طلبه در چه فضایی سیر می‌کند و نگاهش چگونه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از قزوین، حجت الاسلام و المسلمین اصغر عرفانی مدیر حوزه علمیه استان قزوین امروز در دیدار با اساتید مدرسه علمیه سردارین با اشاره به شیوه‌های کارآمد در نحوه تعامل اساتید با طلاب، اظهار داشت: امروز برقراری ارتباط با طلاب مستلزم به‌روز شدن اساتید به مهارت‌ها و شیوه‌های جدید و نزدیک کردن خود به شرایط و موقعیت طلبه‌ها است.

حجت الاسلام والمسلمین عرفانی، خاطرنشان کرد: امروزه ابزار کار و تحصیل و شیوه فراگیری طلاب در حوزه‌های علمیه به دلیل رشد و توسعه تکنولوژی، هوشمند و به‌روز است، بنابراین مجهز شدن اساتید به علم روز و نزدیک شدن به شرایط طلبه، نیازمند همت بلند است.

مدیر حوزه علمیه استان قزوین گفت: اینکه گفته می‌شود اساتید خود را به‌ زمان و شرایط طلبه نزدیک کنند، به این معنا است که نیازهای طلاب را درک کرده و رصد کنند که طلبه در چه فضایی سیر می‌کند و نگاهش چگونه است.

دبیر شورای حوزه علمیه استان قزوین عنوان کرد: نزدیک شدن به اوضاع و شرایط طلاب امروز، امری سهل و ممتنع بوده، البته برای تحقق آن نیازمند صرف وقت و کاربردن زیاد هستیم.

وی تصریح کرد: استفاده از مهارت‌ها و ابزارهای به‌روز تدریس و نحوه ارتباط گیری با طلبه موجب می‌شود نیازها شناخته شده و در جهت برآورده شدن آنها گام برداریم.

اساتید نیازهای طلاب را درک کنند

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha