شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
دبیر جامعه روحانیت شیراز

حوزه/ دبیر جامعه روحانیت مبارز استان فارس همچنین با اشاره به مشکلات معیشتی مردم از مسئولین امر خواست تا با عزمی جدی و جهادی نسبت به حل این مشکلات اقدامات لازم را انجام دهند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از شیراز، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحی الدین طاهری در جلسه جامعه روحانیت شیراز که به میزبانی مدیریت حوزه علمیه فارس برگزار شد، اظهار کرد: یکی از اصلی ترین وظایف روحانیت تبیین و دنبال کردن منویات مقام معظم رهبری در مسائل مهم و حساس کشور است.

وی با اشاره به رهنمودهای مقام معظم رهبری، اظهار کرد: در مسائل اجتماعی از رفتارهایی که می‌تواند منجر به حاشیه شود پرهیز شود.

تولیت آستان مقدس حضرت سید علاءالدین حسین علیه السلام افزود: آنچه امروز مسئله اول کشور است، مسئله معیشت و اقتصاد مردم است که در حال حاضر و همچنین سالیان گذشته دچار آسیب های جدی شده و یکی از راهکارها، برون رفت از آن مسئله مردمی سازی اقتصاد است؛ نباید با پرداختن به مسائل دیگر و ایجاد حواشی و دوقطبی سازی از این اولویت کشور غافل شد.

حجت الاسلام والمسلمین طاهری با اشاره به الگوی رفتاری مقام معظم رهبری در مسائل گوناگون که همچون پدری دلسوز برای جذب همه سلایق تلاش دارند، خاطرنشان کرد: جامعه روحانیت همانند گذشته از دخالت مستقیم در اختلافات جناحی و سیاسی گروه‌های درون نظام اجتناب دارد و تنها به حسب وظیفه به تبیین رهنمودهای مقام معظم رهبری خواهد ورزید

دبیر جامعه روحانیت مبارز استان فارس همچنین با اشاره به مشکلات معیشتی مردم از مسئولین امر خواست تا با عزمی جدی و جهادی نسبت به حل این مشکلات اقدامات لازم را انجام دهند.

حجت الاسلام والمسلمین طاهری در پایان به موضوع بازگشت فضلا و علمای استان از قم اشاره کرد و ابراز امیدواری کرد با همت و تلاش مدیریت حوزه علمیه استان فارس شرایط حضور علمای استان در فصل تابستان فراهم گردد .

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha