چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۹ شوال ۱۴۴۵ | May 8, 2024
نقده

حوزه/ سردار ارجمندی فر با بیان این که  شهید بروجردی تلاش می کرد برای آزاد سازی شهرهای کردستان خونی ریخته نشود، گفت: وقتی شهید بروجردی وارد کردستان شد با تفقد و مهربانی با ماموستاها و مردم کُرد رفتار کرد و همین رفتارها مردم را در حمایت از انقلاب اسلامی و دفاع از وطن متحد کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ارومیه، سردار مجید ارجمندی فر امروز در اولین یادواره‌ی ۳۵۰ شهید عملیات حاج عمران و گرامیداشت یاد و خاطره شهید بروجردی که در محل یادمان شهید بروجردی نقده برگزار شد، اظهار داشت: به خاطر نگاه سیاست های دوگانه ای که در اول انقلاب بود مناطقی از کشور به دست ضدانقلاب افتاد و شهید بروجردی وارد کردستان و کرمانشاه شد و با ایده دفاع بومی شهرهای اشغالی را آزاد کرد .

وی با بیان این که شهید بروجردی تلاش می کرد برای آزاد سازی شهرهای کردستان خونی ریخته نشود، ادامه داد: ضد انقلاب تمام تبلیغات خود را علیه سپاه پاسداران به کار بسته بود و وقتی شهید بروجردی وارد بانه شد با تفقد و مهربانی با ماموستاها و مردم کُرد رفتار کرد و این امر موجب تعجب اهالی شده بود و همین رفتارها مردم را در حمایت از انقلاب اسلامی و دفاع از وطن خود متحد کرد.

جانشین فرماندهی قرارگاه حمزه سیدالشهدا با تاکید بر این که شهید بروجردی ثابت کرد مردم کردستان به انقلاب وفادارند، گفت: رفتارهای شهید بروجردی منحرفین و کمونیست ها را نیز هدایت کرد و شگرد و برنامه ها و عمل او در آن برهه کردستان را نجات داد.

حاضرین در این مراسم معنوی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب و دفاع مقدس، به مقام والای این شهیدان خصوصاً شهید محمد بروجردی و شهید گمنام آرمیده در ابن یادمان ادای احترام و با آرمانهای شهداء و امام شهداء و رهبر معظم و فرزانه خود تجدید بیعت کردند و در پایان از خانواده‌های شهداء، جانبازان و ایثارگران تجلیل به عمل آمد.

این یادواره با حضور "سردار روح الله نوری" جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران، فرماندهان کشوری و لشکری، فرماندار پیرانشهر و اعضای شورای تامین و اداری شهرستان و خانواده های معظم شهدای تیپ ۵۷ لرستان در محل یادمان شهدای تمرچین برگزار گردید.

حجت الاسلام حسین فصیح نیا از دیگر سخنرانان مراسم بود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha