دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
اساتید

با هدف ارج نهادن به مقام والای اساتید، جمعی از اساتید شاغل به تدریس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان تجلیل شدند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اصفهان، حجت الاسلام محمد جواد شفیعیان، معاون آموزش دفتر تبلیغات اسلامی نمایندگی اصفهان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: یکی از نکات مهم در سرنوشت افراد، حضور معلمان و اساتید خوب و یا بد بر سر راه زندگی آدمی است.

معاون آموزش دفتر تبلیغات اسلامی نمایندگی اصفهان افزود: در سیره علمای صالح گذشته همواره شاهدیم که مقام استاد ومعلم ارج نهاده شده و این عالمان و بزرگان، موفقیت خود را مدیون اساتیدی بودند که در مقاطعی از زمان، به امر تعلیم و تربیت آنها پرداخته اند.

وی ادامه داد: معاونت آموزش دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان وظیفه خود می داند که به منظور ارج نهادن به جایگاه و مقام ارزشمند استادان، هرساله با دعوت از اساتید دو مؤسسه آموزش عالی حوزوی علامه مجلسی(ره) و بانو مجتهده امین(ره) وابسته به دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان از زحمات و تلاش های آنها در علم آموزی و آگاه سازی طلاب و دانش پژوهان تجلیل و تقدیر کند.

به گفته معاون آموزش دفتر تبلیغات اسلامی نمایندگی اصفهان در حاشیه این مراسم از چند کتاب ارزشمند که توسط دانش پژوهان زبان عربی تالیف شده بود، رونمایی و در پایان مراسم هدایایی به رسم یادبود به اساتید حاضر اهدا شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha