جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
تصاویر| مراسم شب احیا در حرم مطهر شاهچراغ(ع)

حوزه/ معاون فرهنگی حرم مطهر شاهچراغ(ع) به تشریح ویژه برنامه های حرم مطهر در دهه کرامت پرداخت.

حجت الله طلایی در گفت و گو با خبرنگار حوزه در شیراز، با اشاره به برگزاری برنامه های حرم مطهر در دهه کرامت، اظهار کرد: همزمان با ایام دهه کرامت و فرا رسیدن سالروز بزرگداشت حضرت شاهچراغ(ع)، ویژه‌برنامه‌های متعددی در حرم مطهر این امامزاده واجب‌التعظیم اجرا می‌شود.

وی در ادامه با تصریح اینکه گرامیداشت نهمین سالگرد شهادت سردار بی‌سر مدافع حرم،‌ شهید عبدالله اسکندری و بزرگداشت شهدای حمله تروریستی به حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) برگزار می‌شود، اضافه کرد: این مراسم در روزهای چهارشنبه امروز و فردا پنج‌شنبه، ۴ و ۵ خرداد همزمان با نماز مغرب و عشاء در حرم مطهر حضرت احمدبن موسی شاهچراغ(ع) برگزار خواهد شد.

به گفته معاون فرهنگی حرم مطهر شاهچراغ(ع) حجت‌الاسلام والمسلمین مسعود عالی، در این مراسم به ایراد سخن خواهد پرداخت، در روز پنج‌شنبه مداحی و مولودی‌خوانی با نوای سیدمجید بنی فاطمه و در روز جمعه با نوای مهدی رسولی اجرا خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: در برگزاری این مراسم نهادهای مختلفی چون شهرداری شیراز، شورای هیئت‌های مذهبی فارس، نهاد نماینده ولی‌فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز، آستان مقدس احمدی و محمدی(ع) و معاونت فرهنگی سپاه فجر همکاری و مشارکت دارند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha