دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
امام جمعه دیر

حوزه/ حجت الاسلام حسینی گفت: امروز دشمن به فکر سقوط ایمان و ارزش ها و تصرف حجب و حیای ما است و می خواهد از این جامعه حیازدایی کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام سیدعلی حسینی امام جمعه دیّر ظهر امروز در آئین بزرگداشت حماسه فتح خرمشهر و تجلیل از شهدای عملیات بیت المقدس و شهدای عملیات هایی که در فصل بهار انجام شده است، اظهار داشت: همه ما وام دار ایثارگران و خانواده معظم شهدا و ایثارگران هستیم و هرکاری کنیم کمترین ادای دین است.

وی با بیان اینکه از رهگذر این نکوداشت ها فرهنگ ایثار و شهادت نهادینه می شود، افزود: کشوری که در معرض دشمنی دشمنان است باید فرهنگ ایثار و شهادت در آن پررنگ شود.

امام جمعه دیّر با اشاره به اینکه تجلیل از ایثارگران و خانواده شهدا موجب تقویت روحیه شهادت طلبی می شود، خاطرنشان کرد: فلسفه این مراسم مقابله با دشمن و تجلیل از مقام شهدا و رزمندگانی است که تا پای جان ایثارگری کردند.

وی با بیان اینکه فتح خرمشهر یوم الله است و باید یوم الله را زنده نگه داریم، ادامه داد: سوم خردادماه در تاریخ دفاع مقدس روز سرنوشت سازی است.

حجت الاسلام حسینی با تأکید بر اینکه از حماسه سوم خرداد درس مقاومت و ایثار بگیریم، گفت: رزمندگان در آن دوران با وجود کمبود نیرو و سلاح با قدرت ایمان، توکل و باور به عنایات الهی و ولایتمداری و رهبری امام مقابل همه دنیا ایستادند.

وی با بیان اینکه امروز دشمن در فکر تصرف اذهان جوانان و باورها و اندیشه های مردم ما است، تاکید کرد: امروز دشمن به فکر سقوط ایمان و ارزش ها و تصرف حجب و حیای ما است و می خواهد از این جامعه حیازدایی کند.

امام جمعه دیّر عنوان کرد: اگر ارزش ها کمرنگ شود نیازی به جنگ نظامی نیست و سقوط کرده ایم، بنابراین باید عوامل پیروزی یعنی معنویت و ولایتمداری و توکل به خدا را حفظ کنیم تا خرمشهرهای دیگر را از دشمن پس بگیریم.

حجت الاسلام حسینی با اعلام اینکه دشمن با وجود عملیات ایزایی نمی تواند جنگی مانند جنگ هشت ساله راه بیندازد، بیان داشت: امروز درگیر جنگ شناختی و ترکیبی دشمن هستیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha