دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت الاسلام علی‌خانی

حوزه/ مسئول دبیرخانه هماهنگی گروه‌های جهادی حوزه‌های علمیه از برگزاری دوره آموزشی و توجیهی گروه‌های جهادی مدارس علمیه استان‌ها خبرداد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام ابوالفضل علی‌خانی در مراسم افتتاحیه دوره آموزشی و توجیهی گروه‌های جهادی مدارس علمیه استان‌ها در مدرسه علمیه معصومیه قم در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه، با اشاره به برگزاری این دوره اظهار کرد: این دوره در راستای ابلاغ آیین نامه قرارگاه جهادی و اردوهای جهادی تابستان سال گذشته از سوی آیت الله اعرافی مدیر حوزه های علمیه درحال برگزاری است.

وی با بیان اینکه این دوره برای مسئولین گروه‌های جهادی مدارس علمیه‌ای است که در تابستان اردوی جهادی برگزار خواهند کرد، مطرح کرد: نحوه برگزاری اردو، شناسایی اردو، شناسایی منطقه روستایی، ظرفیت حمایتی در نهادها، نحوه جمع‌آوری کمک‌های مالی مردمی، آشنایی با عرصه‌های عمرانی، تبلیغی و فرهنگی و ... ازجمله اهداف این دوره است.

مسئول دبیرخانه هماهنگی گروه‌های جهادی حوزه‌های علمیه با اشاره به اینکه در این اردو میزبان جهادگران پنج استان هستیم، عنوان کرد: در مجموع ۵۵ نفر از ۵۵ مدرسه علمیه استان‌های قم، آذربایجان شرقی، فارس و مازندران و همچنین شهرستان کاشان در این اردو شرکت کرده‌اند.

وی افزود: این دوره‌ها از سوی دبیرخانه هماهنگی گروه‌های جهادی حوزه‌های علمیه در سه مرحله برای تمام مسئولین جهادگر مدارس علمیه سراسر کشور و در تاریخ های ۳ تا ۵ خرداد ۱۰تا ۱۲خرداد و ۲۴ تا ۲۶ خرداد۱۴۰۲ برگزار خواهد شد.

مسئول دبیرخانه هماهنگی گروه‌های جهادی حوزه‌های علمیه ادامه داد: جهادگران می‌توانند در طول یک هفته تا ۱۰ روز اردوی جهادی در روستاها اقدام به پوشش رسانه‌ای موثر از فعالیت‌های خود به منظور جهاد امید آفرینی و جهاد تبیین داشته باشند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha